Speedmaster only VI (Deel 6)

Heel sporadisch hoor… Ben er wel zuinig op.

1 like

13 likes

Uitgekeken op een Speedy. Nee… empatisch als ik ben, dat gevoel kan ik me zeer zeker niet voorstellen :upside_down_face:

Bijna, bijna… is het zover.

18 likes

Hoe zijn jullie ervaringen met de Speedy op een 17cm pols? En hoe makkelijk ontstaan krasjes op het Hesilate? Ben me aan het oriënteren :slight_smile: Alvast bedankt.

1 like

Nice! Heb je deze incoming?

Zou prima kunnen, maar ik zou gewoon gaan passen. Dan weet je het zeker :smile:
Krasjes kunnen onstaan, maar dan moet je er best ruig mee omgaan denk ik. Die van mij is gevallen, heeft regelmatig kennis mogen maken met een deurpost en de hoek van de eettafel, maar zichtbare krassen zie ik niet.
Ik heb het glaasje twee keer behandeld met Polywatch in de bijna drie jaar dat ik hem heb. Was het dan nodig? Nee dat niet, maar ik wilde hem gewoon op en top hebben voor de Speedmaster GTG.

4 likes

Heb ook een 17cm pols, vind de Speedmaster opzich niet té groot, maar wel het max van formaat wat ikzelf zou dragen. Gewoon zoveel mogelijk gaan passen! Wilde zelf eerst voor een 38mm versie gaan, maar uiteindelijk toch voor de 42mm Professional gegaan door beide modellen te passen en langs elkaar te houden.
Draag mijn Speedmaster niet dagelijks, maar moet zeggen dat het hesalite glaasje er na 3 jaar nog heel mooi uit ziet. Er zitten hier en daar wel wat krasjes in maar niks wat stoort. De kast en band zien er ook nog steeds goed uit, uiteraard ook wat krasjes, maar niks speciaals.

16 likes

Ja, alleen de band moet nog kleiner worden gemaakt!

1 like

Prachtig :ok_hand: veel draagplezier zodra je 'm op maat hebt!

1 like

Kijk er enorm naar uit. Had ook niet verwacht dat ik een speedmaster zou gaan dragen.

En opeens is de click er.

3 likes

Dan kan het genieten bijna beginnen!

1 like

Ik vond dit afgelopen weekend wel echt heel tof hoor :star_struck: @myfriendscallmeKC

25 likes

Eens!

29 likes

Thx heren van het goede leven! :beers:
Ik vindt het op dit moment de vetste Speedmaster om te dragen :sunglasses:

4 likes

Sinds vandaag hoor ik ook officieel bij de club :sunglasses:

33 likes

Prachtig :ok_hand: geniet ervan!

1 like

19 likes

21 likes

14 likes

18K goud galore…De massief gouden wijzerplaat met Onyx indexen. Het blijft een feestje om te dragen.

29 likes