Speedmaster only VI (Deel 6)

Goed gezien. De 1985 SpeedyMoon is volgens mij de enige waar de cijfers op z’n kop staan (radiaal idd). Bij latere versies staan ze “leesbaar / recht op”. Het zijn geen maandagen het is de datum. De maan wordt aangegeven met een draaiende disc onder de wijzerplaat waarbij je de maanaanduiding kunt aflezen door de uitsparing in de wijzerplaat, de datum wordt aangegeven met een klein wijzertje bovenop de wijzerplaat.

2 likes

Top dat je het zo hebt gelaten en Gaat weer jaren mee.

36 Kt :+1:

3 likes

Pfff… voel me wel dom nu :crazy_face:
Ik vergis me met mijn moonswatch snoopy (jaja, de cheapy speedmaster moonphase) waar 29,5 dagen staan aangegeven
Datum is eigenlijk ook veel nuttiger!

Een TinTin!! Die kom je niet vaak tegen. Zeer fraai!!

1 like

Goedemorgen allemaal, fijne zaterdag.

19 likes

Het was vroeg vandaag…

20 likes

:ok_hand:

28 likes

Zou er nog eens een Speedy tuesday III komen? En zo ja, wat voor 1 :thought_balloon:

2 likes

Ik heb er lang op gewacht, letterlijk met een apart horlogepotje. Maar die hoop een beetje opgegeven. :sweat_smile:

RJ Broer had wel genoeg ideeën voor een ST3 liet hij al weleens ontvallen. Daar lag het dus niet aan. :upside_down_face:

1 like

Ik heb een idee. Moderne heruitgave van de “smiley moon” Speedymoon @rjbroer :wink:

19 likes

Heel leuk! :grin: Dan weet je zeker dat er geen ST4 komt. :joy:

1 like

@rjbroer had het in een recente podcast van fratello talks er wel over dat hij het nog een keer wilt doen. En dat omega vast nog wel wisten wie ze moesten contacten.

3 likes

Of deze in 6 verschillende kleurtjes :smile: past goed in de MoonSwatch manie !

[Omega Speedmaster Professional Quartz Ref 186.0004]

1 like

26 likes

Ik was een beetje uitgekeken op mijn Speedy. Oude Omega band kapot en niet echt iets fatsoenlijks ervoor in de plaats. Nu weer helemaal happy met deze nieuwe combinatie

22 likes

23 likes

Mooi dat je deze gewoon draagt :+1:

Goed gezien! Dat klopt inderdaad en met een service dial (die dan ook geen tritium heeft) daalt de waarde enorm. Deze 345.0809 is gelukkig volledig origineel :blush:

Zeer onwaarschijnlijk en enkel als Omega weer limited editions gaat uitbrengen. Dat past niet meer bij hoe ze het merk nu positioneren. Kortom mensen, buy the dip en koop die limited edition die je altijd al wilde :smile::+1:t3:

:laughing::joy:

Wow wat een bizarre staat! Wat is het verhaal achter deze CK2998?

10 likes

22 likes

28 likes