Ik ben benieuwd welke je er bij zou willen?
Nee hoor
Gewoon die zwarte die @Colnago net postte vind ik al supergaaf, maar ik heb zelf ook een tijd een ST1 gehad. Die zou ik ook best weer terug willen.
Maar ja, dat is wel weer serieus geld, en ik heb al aardig wat aan horloges gespendeerd dit jaar.
Ah ja… een “gewone zwarte” Speedy hoort er dan natuurlijk ook wel bij haha. En zou je dan kiezen voor de sapphire sandwhich of de hesalite?
Heb je ook de Speedy Tuesday al eens om de pols gehad? Die is ook echt prachtig.
Deze is overigens niet van mij helaas
Hij is uitgespeeld, maar uiteraard (terug) welkom in de ZEP hoek.
Dank voor de uitnodiging, maar ik doorga momenteel even een Speedmaster-fase. En die bevalt me goed moet ik zeggen.
Nee johh, doorpakken.
Prima joh, jullie belastinggeld.
Daarom. Ik gun het je van harte!
Leuke toevoeging! Zo wordt het net een klein museum
Heel gaaf gedaan!
Heerlijk
De lettertang !!
ik herinner hem nog en altijd veel voldoening als de strip netjes plakte onder het onderwerp.
Top gedaan !! en jouw collectie verdient een mooie opbergdoos.
Ik ook… gewoon doen want er is niet zoiets als teveel Speedies !
Mijn FOIS is inmiddels gearriveerd maar hij ziet er wel een beetje raar uit … is het wel een echte ?
Klusman strikes again en is very happy met het resultaat. Geen fauxtina of rare caseback maar zoals een CK2915 nu in de winkel zou kunnen liggen. Saffier, WR en 1861 van binnen.
Bracelet ref 1416 / 784 met solid links, behalve de end links ??? en flat 2 mm dus het draagt heel fijn.
Vele Ed White mods gezien maar die deden het niet voor mij, de oerversie vind ik leuker met die wijzers. Fijn weekend allemaal !!
ik ben niet helemaal mee, je schrijft iets over een FOIS maar je toont een mod van een 3594.50? je toont een doos van LE 1957, welke LE is dat, de Trilogy Speedmaster? je spreekt van WR en saffier, … ben je zelf aan de slag gegaan? zeer benieuwd
Pardon?!?!?!?!
Jaren sparen voor velen (ik ben er ook zo eentje), wat mij betreft geen alledaags dingetje
Deze heeft rechte kastpoten… dus geen 3594.50 !
Klusman = Eigen werk en ik heb deze FOIS 2012 omgebouwd naar een ck 2915 met de wijzers en bezel van de Broad Arrow en kastdeksel 145.012. Cal 1861 en dus een saffier glaasje.
Doos is inderdaad van de Trilogy 1957.