Speedmaster only VI (Deel 6)

Super resultaat. bedankt voor de info!

1 like

:+1: :+1:

14 likes

16 likes

21 likes

2 toppers hoor! :ok_hand:t3:

1 like

Klein beetje TLC voor mijn Speedy uit 2019.
Nice en shiny :sunglasses:

17 likes

Hallo mede Speedmaster liefhebbers…

Ik ben op zoek naar een 3590.50 uit mijn geboortejaar 1990…

Moesten jullie ergens eentje in goede staat weten zijn, erg veel dank om te delen! Of als jullie tips hebben wat / wie in de gaten te houden hoor ik dat ook graag (behoorlijk nieuw in deze wereld :slight_smile: ).

Net zoals ik graag verneem waarom een 3590.50 bv. net af te raden zou zijn!

Bedankt!

17 likes

De goedkoopste speedy die er is maar als je er mee naar de maan kan is deze goed genoeg voor mij. :innocent:

16 likes

Staan best een aantal mooie op Chrono24. Ik zou vooral opletten dat de bezel klopt voor het jaar en de wijzers origineel zijn. En dus tritium gevuld zijn. Op een aantal denk ik service wijzers te zien.

Bv. deze lijkt netjes: https://www.chrono24.nl/omega/omega-speedmaster-professional-moonwatch-long-sr--id39095256.htm?searchHash=7dd8a0dd_EOd5Ht&pos=15

Even snel bekeken hoor: de bezel klopt qua jaar en is nog in zeer goede staat. En de wijzers lijken tritium en origineel. De band is ook correct. Je kunt nog een prijsvoorstel doen ook lijkt het.

Edit: zie de post van Yong hieronder, wel even vragen naar het serienummer idd. En op de site van de leverancier zelf staat ie voor 300 piek goedkoper.

2 likes

1990 geboortejaar serienummer moet hiertussen liggen:

5 likes

Erg bedankt voor je antwoord en de hulp.

Zou je misschien ook een voorbeeldje kunnen geven waarop je denkt service wijzers te zien? Dan kan ik daar ook weer uit leren want vind het soms moeilijk in te schatten.

Prijs rond de 5.000 lijkt gangbaar te zijn volgens mij?

Dank voor de tip/hulp!

1 like

Bv. op deze uit België. Lijkt super luminova te zijn, anders gekleurd dan het tritium, dus wsl bij service de wijzers vervangen. Kan best ff meekijken evt. maar dan moet je maar DM’en.

5 likes

18 likes

Die flat link is :ok_hand:

1 like

Eerder op de avond met laatste :sunny:

19 likes

Foto van afgelopen weekend :ok_hand:

21 likes

Even geleden, maar hij is zo lekker :ok_hand:

20 likes