Goede tip. Maar de kwaliteit van het toestel/ lens zal ook wel helpen. Mijn smartphone is onderhand bijna antiek
Ja beetje moderne smartphone kom je heel eind mee
Jouw foto. Gecropt, klein beetje aan de kleuren gedraaid op de telefoon. Zo slecht doet die van jou het niet.
Ja ik zal er nog aan moeten werken hè
Nu ben ik serieus onder de indruk! Echt niet gedacht dat je zoveel detail uit mijn foto kon halen. Super gedaan.
Moonshine gold zouden we hier ook best vaker willen zien
Op vakantie in Italië aangeschaft: Speedmaster Chronoscope. In nieuwstaat en full set; prachtige Speedmaster met 43 mm kast, 2 counters en 2 x saffier.
Gekocht bij zelfde juwelier als waar ik paar jaar terug viel voor een edelmetaal Seamaster Hummer full-set.
Alhoewel prijzen vaak hoger lijken te zijn als in de polder kan ik toch heel prettig kopen daar. Ik had een Globemaster meegenomen en die prima kunnen inruilen. Per saldo echt een goede deal.
Laatst de overstap gemaakt naar de iPhone 16 Pro, flink zitten vloeken op de kwaliteit van de software. Na wat stoeien en experimenteren tot de conclusie gekomen dat die 48 megapixel camera prima werk levert. Ook de macro altijd standaard uitzetten, daar gaat het mis met de software. Je kan beter zelf het beeld bijsnijden. Daarbij zie je op afstand pas echt hoe het horloge op de pols staat.
1x lens (alleen deze en 0,5x lens levert 48MP) , rechtstreeks uit de camera zonder bewerking:
En een uitsnede van die foto (dubbelklik om extra in te zoomen):
Best imposant en er valt genoeg te halen met de 2x en 5x lenzen, maar dan is de camera weer 12MP…
Heel gaaf! Gefeliciteerd! Uit het Speedmasterland bij uitstek (alhoewel Nederland het ook niet slecht doet).
Potloodventen met alleen een Speedie om? I like your style
Ik mag eindelijk ook mee doen in dit topic! Potverdorie wat een lekker horloge.
Draagt ook heerlijk op een NATO!!