Moondust
NA van Sjiel.
Een moeilijk te fotograferen horloge, shined aan alle kanten. Soms lijkt de plaat wit, soms sunburst en soms brushed silver. En dan nog de 18k bezel. Moonphase natuurlijk
Op de 3861 bracelet een mooi zomers geheel. Iemand voor de variatie een goede tip voor strap opties?
Fijn weekend.
Gaaf man. Van harte
Prachtig! Geniet ervan
Heel leuk!
Goed gedaan, snoeistrakke staat! Gefeliciteerd en lijkt me een heerlijke summer beater (als je voor de zekerheid altijd een zonnebril op hebt).
Leuk experiment, welke is het geworden?
Ben altijd nieuwsgierig geweest naar de Mark II
Nooit kunnen passen helaas
Hie draagt deze qua hoogte vd kast ?
Gotsamme wat mooi
Nou, heeft even geduurd, maar gisteren de kroonpakkingen vervangen. Niet met zo’n haakje, want kwam er al snel achter dat de huidige o-ringen inmiddels van hard kunststof waren . Eerst de kroon stem verwijderd en toen een een staking tool gebruikt om het busje naar binnen te drukken, zodat de diameter iets kleiner werd. Kon deze toen er zo uitwippen en de nieuwe o-ringen plaatsen. Busje omgedraaid en vervolgens weer met staking tool terug in oude vorm getikt en alles weer perfect. Daarna kroon stem weer terug met een beetje loctite en klaar. Iemand op Watchrepairtalk had dit zo gedaan. Nou, werkte perfect en zo klaar!
Band welke er nu aan zit bevalt prima maar de anderen zullen zeker ook nog geprobeerd worden.
Ik heb een foto toegevoegd zodat je het hoogte verschil kunt zien. Het zijn een moonwatch 3861 en een markll racing. De 3861 is hesalite, weet niet zo of deze iets dunner is dan de dubbel safier of stalen caseback.
Persoonlijk voel ik het verschil in hoogte niet, de seamaster 300 chrono is ook een hoog horloge maar draagt in ieder geval voor mij prima.
Pfoehhh het kijkt of ze behoorlijk schelen in dikte
Vind de Mark II echt mooi
Ik bezit verscheidene Speedmaster klokken en vind die niet dik
Doe m niet zo vaak om maar als ik m draag, doe ik m echt niet meer graag uit

Maar wel een moeilijk horloge om fotootje van te trekken… altijd wel een weerspiegeling aanwezig.
Dat begrijp ik …. Maar jouw foto’s zijn wel kunstwerken op zich!