Heerlijk, een goede lichtinval doet veel bij deze vind ik. Soms oogt hij wat flets, hier top!
Ik heb besloten om me te richten op de AM logo met lange uurwijzers, dat vind ik toch de mooiste versies, dus deze 3 blijven.
leuke poster
een soort horloge ballenbak om in te graaien…
Deze week de Ck2998 blauwe weer om (met vier Speedmaster in onderhoud moet je ook wel haha). Mijn eerste Speedmaster en nog steeds blijft deze echt geweldig. Jammer dat er geen Omega OEM flatlinkband op past.
Is die 321EW een nieuwe aanwinst @Grow ?
Yes, scherp van je! Gisteren opgehaald. Lang gekoesterde wens eindelijk in vervulling.
Super! Gefeliciteerd en je gaat er zeker veel plezier van beleven. Het doet nog steeds een beetje pijn dat ik die van mij heb verkocht, als ik dit soort foto’s zie. In het zonnetje is het echt een geweldige Speedmaster! En de nieuwe eigenaar @Erik_de_Gast gun ik het van harte om een heel special reden en dat maakt alles goed.
Links de 321EW, rechts de “opvolger” (105.012 uit 1967).
Dank je. De eerste keer Speedmaster voor mij. Ik lees er alleen maar goede ervaringen over. De kleinere diameter en bezel gaven de doorslag. Super blij mee.
De 1171/633 bracelet is prachtig op mijn 2019 Speedy! Dankzij @Apeks van wie ik hem heb overgenomen.
De nieuwe fois band ook niet?? Dacht dat de pin gaten net een fractie anders waren toch?
Dat zou wel een serieus mooie optie zijn anders
Zeker mooi optie en ik zou het graag proberen. Maar dan moet iemand zijn stalen band even willen afstaan . Ik heb in het verleden aardig wat geld gestoken in banden-experimenten en met 850+ euro wil ik toch wat meer zekerheid. Wellicht dat iemand al iets gespot heeft op OF @YY77?
Nee FOIS2 band nog niet voorbij zien komen op een ander model.
Van harte! De 321 Ed White was ook mijn eerste Speedmaster. Beetje ongebruikelijk om meteen voor zo’n speciale te gaan, maar ik vond het op dat moment de mooiste qua details, band, uurwerk, verhaal
Het is dezelfde kast toch als de FOIS 2012 met 19mm lug breedte ?
met endlinks 617 of 560 past er dan heel veel zoals 1171 en 1125. de mooiste flat link vind ik de 1416 / 784 die op mijn FOIS zit, echt dun en solid links ! End links zijn wel hol.
Hier op OF nog alle andere moegelijkheden
[First Omega In Space / FOIS on bracelet | Omega Watch Forums]
Dank je. Het is duidelijk te zien dat er veel extra aandacht aan is besteed. Alle facetten zijn fenomenaal afgewerkt.