Speedmaster only VII (Deel 7)

De discussie wordt voortgezet vanaf Speedmaster only VI (Deel 6) - 4075 van Gerard55.

Eerdere discussies:

31 likes

25 likes

25 likes

25 likes

The real deal:

:rocket:

16 likes

26 likes

Mooie avond!

17 likes

25 likes

Doorgaan met de discussie van Speedmaster only VI (Deel 6):

Dank je! Ja het is inderdaad dezelfde kast als de FOIS1. Ik heb het ooit met een 1175 band geprobeerd maar een rammelband op een moderne Speedmaster zat me niet lekker, vooral omdat de holle endlinks sneller krassen maken tussen de lugs en tegen de kast. Het stond wel geweldig! Dus ik hoop dat er een keer een moderne optie mogelijk is. Ik zou eventueel een gokje kunnen wagen door de FOIS2 endlinks te bestellen, maar dat zal ook niet een goedkoop experiment worden. Ik heb ooit voor 140 euro Apollo 11 50th endlinks besteld omdat ik de originele had gevijld om ze passend te maken voor de Snoopy 50th. Ik neem aan dat de prijzen nu veel hoger zijn en zonder enige vorm van zekerheid, is het een beetje riskant. Wellicht dat @ZeeVanTijd het experiment aandurft en dat we zijn band een keer proberen op de CK2998 :slight_smile:

10 likes

Goedemorgen, tijd voor een wandelingetje.

13 likes

Die datum gaat me niet af, ik weet niet waarom.

1 like

15 likes

Dagje uit met het gezin naar Space Expo … Dan kan er maar een horloge zijn in mijn collectie die om gaat. :full_moon: :watch: :rocket:

18 likes

17 likes

Volgens mij is dan de enige andere optie met solid end links de 57 Trilogy band, die past met dunnere springbars volgens OF.

[Speedy 57 Trilogy bracelet on FOIS | Omega Watch Forums]

1 like

Thanks Ron! Ik gaf het even uitzoeken. Nu is de '57 Trilogy band niet de mooiste band maar wellicht kunnen we daar niet iets aan versleutelen :smiley:

1 like

Al ruim een jaar mijn “safequeen”. Misschien toch maar weer vaker omslingeren😊

11 likes

12 likes

Mag weer meedoen…mijn NA

Ja plastic zit er nog op :joy:
Benodigde gereedschap wat is besteld om band aan te passen heeft vertraging dus dan maar morgen langs de juwelier gaan wat misschien wel beter is aangezien ik geen ervaring heb met het aanpassen van de band.

15 likes