De rubberen band viel af voor mij omdat het me iets te gortig om naast een 18mm vouwsluiting, nog een uitgave te doen van in totaal 600 euro vanwege de 16mm vouwsluiting.
Die rubberen band is behoorlijk prijzig inderdaad!
Ik krijg de racing strap (leer met gaatjes) op kosten van de ad binnenkort
Denk dat dit erg sjiek zal staan
Als de rubberband voor 18mm VW was had ik het misschien wel gedaan, gaat toch wel lang mee lijkt me, itt een leren band.
De racing combineert goed door de witte stiksels met de witte plaat ja.
Dit is niet de 20th, maar ueberhaupt geen anniversary model. Het kwam uit in 1980, dus 11 jaar na de maanlanding en was eigenlijk bedoeld om zowel de re-qualification van de Speedmaster in 1979 te vieren( voor de space shuttle missies die in 1981 zouden beginnen) alsmede de maanlanding in 1969.
Voor wie nog een Witte Speedy 310.32.42.50.04.002 zoekt en niet kan wachten, er loopt er vanavond een af bij Catawiki, en uit Nederland.

Dit is niet de 20th, maar ueberhaupt geen anniversary model. Het kwam uit in 1980, dus 11 jaar na de maanlanding en was eigenlijk bedoeld om zowel de re-qualification van de Speedmaster in 1979 te vieren( voor de space shuttle missies die in 1981 zouden beginnen) alsmede de maanlanding in 1969.
Top, dank je wel! Weer wat geleerd, ik lees het nu inderdaad. De BA345.0802.
Tot zondag!
Dreft werkt uiteraard ook prima, maar dit schoonmaak kitje doet ook zeker goed zijn werk. En het ruikt nog lekker ook
Wat doen jullie met die horloges!? Ik heb nog nooit meer gebruikt dan een vochtige adem en een zachte doek voor het schoonmaken…
triple hartjes voor deze knaller.
Lauw water, zachte tandenborstel en eventueel een klein drupje dreft.

Lauw water, zachte tandenborstel en eventueel een klein drupje dreft.
In de ‘premium watch cleaning kit’ zal ook wel een heel modaal zeepje zitten denk ik.
Ah, dat is dan het ingrediënt waardoor ze er 45 euro voor kunnen vragen.

45 euro

maar dit schoonmaak kitje doet ook zeker goed zijn werk.

45 euro voor kunnen vragen.
#CleanYourWatchKit
Many products featured here are from our partners who compensate us. This may influence which products we write about and how the products appear on a page.
Grapje hoor @JuKo. Je foto’s zijn en blijven mooi.
De basis, zou je kunnen zeggen. Maar oh zo goed, ook naast alle speciale en limited uitvoeringen.
Dit is een plexi voorzien van een saffieren bodem en een eenvoudige nylon band.

Grapje hoor @JuKo.
Je foto’s zijn en blijven mooi.
Die Speedy van @JuKo is ook een waar fotomodel. Topmodellen verwachten een koninklijke behandeling.
Het lijkt toch allesinds op mijn scheerset met dat borsteltje