Het lijkt op de kit die bij mijn schoenen zit;
Geen bleek? Jouw speedy is zo wit!
Dat was ook mijn eerste gedachte toen ik het binnen kreeg haha.
Ach, het is inderdaad gewoon een borsteltje met wat zeep en water in een flesje, maar het laat niet een vettig laagje achter, wat ik met zeepsop wel heb.
Nou, er zijn hier wel meer Speedy’s die ik graag eens op de kiek zou willen zetten
Is die gesp origineel Omega? Waar koop je zo een gesp?
opties zijn gepolijst of mat (mat lijkt uitverkocht maar anders even DM sturen naar de shop eigenaar @floris155):
Yes origineel. Misschien heeft inderdaad floris of horloge24 deze ook. Zelf heb ik hem bij gioielli salvati besteld. Was 60 euro
En binnen!
Eerste indruk: heerlijk licht op de stalen band. De step dial is een leuk detail. De kroon is een stuk scherper dan de 1861, die vond ik net wat aangenamer. Maar de 3861 klikt wel luider, dat is ook wat waard. En hacking op een Speedmaster is ook wel een leuke verbetering!
Alles tesamen: top upgrade! Zonder de verbeterde stalen band zou ik het niet gedaan hebben, maar de band alleen al is het waard
Leuk he! Iedereen is altijd bezig over die step dial wat betreft de wijzerplaat maar ik persoonlijk vind naast de step dial, de van 4 naar 2 ‘streepjes’ overgang tussen de indices die de rust en scherpte brengt in de plaat.
Die streepjes vind ik idd ook een hele verbetering!
Van Harte
Ik sta er altijd van te kijken hoe snel ‘problemen’ hier opgelost worden op HF
Proficiat! Ziet er echt een zalig horloge uit… past ook bij iedere outfit
Die is inderdaad echt top.
Gefeliciteerd met deze mooie aanschaf!
Grappig dat je dat zegt. Het geeft inderdaad meer rust.
Ik vind beide mooi, maar ik snap wat je bedoelt. Het past wel mooi bij die step.
Enige minpuntje die ik merk is dat alles nogal scherp is. De kasthoeken, de kroon, de randjes van de band en sluiting… dat had de vorige toch minder. Het zal de pret niet bederven, maar toch
We weten inderdaad van aanpakken
Dank! Een Speedmaster is inderdaad altijd goed
Jouw mooie foto met de Nespresso cups heeft me het laatste zetje gegeven
Heel gaaf! Geniet ervan. Bedankt voor de leuke deal