Veel plezier vandaag en ik ben benieuwd naar de foto’s en sfeerimpressie.
Door al dat bureau werk heeft de speedy al heel wat deskdives . Vooraleer het nog erger wordt zou ik een Forstner Flat link willen bestellen. Dit kan via de UK of rechtstreeks van Amerika. Geen idee welke de beste optie is qua invoerrechten, douanekosten, levering,… Heeft iemand hier ervaring mee?
Fantastisch. Staat bij mij ook zeer hoog in de “volgende aanschaf” lijst. geniet er van!
Zelf heb ik iedere keer via UK besteld. Maakt uiteindelijk ook niet heel veel verschil volgens mij. Bij de tweede bestelling kreeg ik een code voor 10%. Geen idee of dat via de US ook zo gaat. Indien je onder een bepaald bedrag, ik meen 150 euro, blijft wordt vanuit de UK direct de douanekosten afgehandeld. Dat zie je in het overzicht terug. Zit je er boven dan dien je die achteraf nog te betalen. Gaat ook vrij makkelijk via een betaal link van de vervoerder.
Zie meer en meer gouden speedmasters welke ik prachtig vind maar helaas nog niet bereikbaar voor mij.
Waarom maken ze geen vergulde versie zoals de vintage seamasters.
Mocht de nieuwe fois in vergulde versie uitkomen !
Weet iemand wat er met Meistersinger (Jasper) gebeurd is? Volgens mij is zijn hele account verdwenen.
Hij had wel een mooie Speedy collectie.
Als je zevenentwintigmiljoen keer een advertentie up’d dan word je account automatisch opgeheven.
Ik denk dat Jur hem zat was.
ik vind de speedmaster ook steeds mooier
Ah schopte hij tegen zoveel schenen? Niet gemerkt alleszins… hij staat trouwens als “inactief” maar zijn profiel is er nog. Dus hij is niet helemaal weg. Misschien heeft hij een timeout gevraagd ofzo
Ontopic: wat een apparaat!
Zijn laatste topic ging over iemand die z’n advertenties verwijderd na 3 uur. Daar kwam een duscussie over upjes etc. En toen kwam Jur met 4 screenshots verwijderde berichten van Meister… Dat zag er nogal uit als ‘wat je zegt doe je zelf’ van Jur. Ik gok dat hij een tik op z’n vingers heeft gekregen.
Die heb ik gemist. Dan gaan we het niet verder moeten zoeken. Hopelijk komt hij nog wel eens terug, hij had wel wat positiefs te vertellen ook
Amai wat een topper, en leuk met de nato! Had er heel graag bij willen zijn maar de dochter wordt maar 1x 1j