Speedmaster only VI (Deel 6)

Oh die ging zich dat toch niet herinnerd hebben. De mama daarentegen :man_shrugging:

@YY77 die Soyuz Meteorite is echt heel gaaf :open_mouth: !

1 like

Had ook nog een echte Apollo-Sojuz in mijn handen nr. 111.

2 likes

Kleine NA topic binnen dit subtopic, gewoon voor de liefhebbers. Zij die vaak meelezen weten dat deze al lang (terug) speelt in mijn hoofd.

Vorige week in aanloop van de 2de editie van de speedmaster GTG een op en af utrecht gedaan om @Watchstick_81 te bezoeken en deze op te halen:

Wegens het attent leesgedrag van jordy deze kunnen overnemen via zijn netwerk; het is en blijft het horloge waar ik enkele jaren heel veel spijt van gehad heb deze weg gedaan te hebben. Super blij deze terug in de collectie te hebben. Het is al wat geweest dit jaar in mijn doos maar voor deze moest ik wel plooien, ze worden op termijn moeilijker en moeilijker te verkrijgen en ik wou geen spijt hebben achteraf.

Het ideale was om deze op de speedmaster GTG van jordy in ontvangst te mogen nemen vandaag en te kunnen genieten van ieders speedmasters en de leuke sfeer te mogen opsnuiven maar de dochter wordt maar 1x1j, prioriteiten enzv enzv. :wink:

Nu eerst van speedmaster n4 genieten! Waar het ons brengt blijft een ?

24 likes

En nu maar hopen dat niet teveel mensen mijn horloge van het “onbewezen merk” Omega herkennen… :clown_face:

14 likes

Op de gtg:

2 originele ‘Ultramen’…:drooling_face:

23 likes

11 likes

Wat een super mooie foto’s komen er voorbij van de gtg. Het gaat stiekem steeds meer kriebelen om naar de broad arrow ook een professional er bij te gaan kopen. Dat gaat echt nog wel even duren op het lijstje staat eerst nog een squale.

3 likes

Kleine x-post van de fotowedstrijd die nu gaande is. :blush:

22 likes

29 likes

13 … ongeluksgetal :expressionless:

En ene heeft vergeten zijn datum goed te zetten.

2 likes

Dat is voor @rjbroer juist niet zo als je zijn horloge doos ziet die hij bij zich had

Op een moonwatch kan dat niet:man_shrugging:

15 likes

Graag gedaan en veel plezier ermee! Het blijft een bijzonder horloge! Dat beaamde ook een bezoeker van de GTG vandaag. Hij had het onderstaande droomkoffertje mee, maar is nu op zoek naar een Speedy Tuesday 1 horloge!

Heel uniek horloge die ST1 :innocent: @Benoitf

29 likes

Jezus, dat mag met recht een speedy collectie genoemd worden.

1 like

Flinke kist dit zeg :astonished:
Enig idee waarom die chrono secondewijzer bij de meeste tussen de 5 en 10 seconden staat?

1 like

Dan maskeert het niet het logo, iets wat toch vaak mooi is om te zien. Het zijn allemaal kleine details die er toe doen bij vintage. Ik parkeer ook soms de chronowijzer ergens anders, zodat ik het logo tenminste goed kan zien :slight_smile:

5 likes

Twee echte signature @JuKo 3D flat-lay foto’s van de vrolijkste Speedy.
Zo gaaf dat je dit hebt gedaan tijdens de Speedy GTG! Super bedankt!

36 likes

Super mooi @JuKo! Helemaal vergeten om met mijn Moonshine langs te komen, wel fijn dat er zoveel mensen er gebruik van maakten!

4 likes

Graag gedaan en thanks! Ik vond het erg leuk om op deze manier wat tijd te hebben doorgebracht met de Silver Snoopy.

We kunnen vast wel eens een keer een datum prikken als je de Moonshine Gold op de kiek wil hebben. :grinning: :+1:

4 likes

Mooie foto’s :ok_hand:

Blijkbaar heb ik iets gemist :stuck_out_tongue:, was namelijk graag bij de gtg aanwezig geweest! Waar kan ik dit de volgende keer zien?

Hele gave plaatjes zijn er gemaakt zeg!