Speedmaster only VI (Deel 6)

Je was niet weg te slaan bij deze tijdens de GTG………

3 likes

Klopt haha! Gelukkig lag ie op minstens 4 plekken, dus kon ik de schijn ophouden dat ik ook naar andere dingen aan het kijken was :innocent:

4 likes

Speedy Tuesday!

13 likes

De eigenaar van deze gouden klatser zit helaas niet op HF, dus voel ik me genoodzaakt zijn 50th Anniversary Rose Gold maar te tonen :grin:

Zijn Red Moonphase was ook heerlijk om even te bepotelen :smiling_face:

35 likes

Oh… oeh… deze 321 Canopus was ook echt speciaal om even voor de cameralens te hebben gehad.

Maar ik denk dat de Speedy Tuesday toch wel echt mijn favoriet is.

32 likes

tick together.

8 likes

Gaat het nog een beetje meneer Juko? Of moeten we een afspraak bij de Speedmaster hotline regelen? Zoveel moois op je netvlies doet rare dingen met een mens.

2 likes

Weet je zeker dat het niet die gouden Spetmaster is van de kermis? :wink:
Gefeliciteerd! Mooie aanwinst!

Bepotelen? Alle kracht gebruiken om dat ding op te tillen zal je bedoelen! Wat een gewicht! De dikke Speedmaster kast vanwege de automaat en dat in platina…bizar! Mooie plaatjes weer J!

1 like

Voorlopig maar ff de kerstdagen door met mn omegaswatch :face_holding_back_tears::wink:

Of iemand moet een goedkope witte speedy aanbieden

Heerlijke fotos

1 like

Doe maar… ik moet nog bijkomen :joy:

Met adrenaline kom je ver, maar ik zit door het zware gewicht nu wel met een halve armblessure :laughing:

2 likes

En dan heb je geluk dat je niet de cameradoos hebt hoeven tillen naar de auto. :see_no_evil:

1 like

Mijn dank is groot :smiling_face:

Does lief.

3 likes

Heftig.

goeiemorgen! m’n eerste post ooit in dit topic. mijn prachtige NA, de Speedmaster Pro 3861 :star_struck:

40 likes

Nice, gefeliciteerd :clinking_glasses:

Na al het GTG geweld, hier even een iphone kiekje vanuit de kantoortuin :wave::face_holding_back_tears:

20 likes

Gefeliciteerd :ok_hand:

1 like

Top! :partying_face:

1 like