Mooi dat uurwerk aan de achterkant hè!
Gefeliciteerd.
Proficiat! Wat is ie mooi
Gefeliciteerd met je prachtige NA!
Genieten maar!
Ik vind een speedy niet op staal steeds leuker tegenwoordig
Poehee, plaatje hoor
Ben er ook fan van, zeker een zwart bandje kan hij goed hebben
Wat heb ik gemist?
Een belediging van een HF-lid die het ontzettend erg en jammer vindt dat hij niet op het Speedmaster feestje aanwezig was. Het bericht is inmiddels verwijderd zie ik. M.a.w. niet veel.
Heel veel plezier ermee.
De eigenaar van deze Speedy’s zit ook niet op HF, maar ze zijn zo mooi en bijzonder dat ik ze toch even wil posten.
De originele Ultraman en een wit gouden Speedy.
En dan nog zo’n fraai plaatje dat @JuKo geschoten heeft van mijn meest recente Speedy op de gtg:
Prachtige foto’s heb je gemaakt zeg!
Die originele Ultraman is de enige Speedmastervariant die ik mooier vind dan de standaard pro. Echt heel mooi.

van mijn meest recente Speedy op de gtg
In real life is die echt zo mooi! De wijzerplaat is heel levendig in het echt. Heel erg bedankt dat ik deze Speedy op de kiek heb mogen zetten

En dan heb je geluk dat je niet de cameradoos hebt hoeven tillen naar de auto.
Het kan erger: @JuKo had gewoon weer met zijn auto naar de ingang van het koetshuis kunnen rijden

goeiemorgen! m’n eerste post ooit in dit topic. mijn prachtige NA, de Speedmaster Pro 3861
Gefeliciteerd! De 3861 Moonwatch is echt helemaal af!

Een belediging van een HF-lid die het ontzettend erg en jammer vindt dat hij niet op het Speedmaster feestje aanwezig was.
En daar RJ op aanspreken die gewoon te gast was
Dan heb je het ook niet begrepen. Jammer! Maar verwijderd, dus teruggenomen. Screenshots horen daar niet bij.

Wat een gemiep hierzo zo, kijk een speedmaster:
Heerlijk plaatje!