Bijzonder op zân minst. Ik ken deze beste meneer niet (er gaat iig geen lampje branden), dus ik weet zo ook even niet waar hij aan refereert. Dit event was niet door mij georganiseerd, en als hij niet door de inschrijvingen bij vorige events is gekomen, dan kan dat te maken hebben met de grote hoeveelheid inschrijvingen die we krijgen. De gastenlijst rouleert, we proberen iedereen er een keer bij te hebben, meer kan ik niet doen. Ik ben makkelijk te benaderen, mân telefoonnummer staat ook overal (merk ik), dus ik begrijp dit soort geroep (en gescheld) vanaf de zolderkamer niet zo. Lijkt me onnodig. Meer heâk er niet over te zeggen ookâŠ
Het was een achteraf niet zo fraaie vertoning, vond ik zelf ook. Mijn excuses hier voor; en ik had die ook eerder al aan moeten bieden. Persoonlijke situatie beĂŻnvloede mijn post en dat is deels een verklaring, maar zeker geen excuus.
Net Rolex only hier .
Voel me al helemaal thuis
Is die excommunicatie-nota nu nog niet toegekomen?
Zal mogelijks met vertraging gestuurd zijn omdat je veel mooie fotoâs hebt gepost.
Met al dat speedy geweld hier de laatste dagen, mân BA ook weer in huis gehaald.
Maar de eer van avondwissel gaat naar een andere.
Nooit je horloge in de buurt van een luidspreker laten komen! Anti-magnetisch is een Speedy met dichte bodem (en dus ook dat binnendekseltje, want dat houdt het hele uurwerk op zijn plaats doordat het net de binnenkant van het deksel raakt) wel enigszins, maar tochâŠ
Lap, good point.
Edit: net gemeten, heeft er geen last van.
Zit er bij mij niet op, te mooi om afgedekt te zijn.
Sorry, demagnetiseren kan ik al zelf.
Jammer dat mân bericht gevlagd is.
Idd net Rolex Only.
Zijn er meer HFâers die hem hebben?
Hoe draagt de maat.
Lees dat ie kleiner draagt dan de 44mm die het eigenlijk is
Wat zijn de ervaringen
Draagt groter dan professional.
Ow?
Die heeft ook een dun polsje
Ben benieuwd naar zn verhaal
Dat. Ik heb de Grey Side gehad. Onwijs gaaf ding, kan je prima hebben.
Draagt prima. Komt door de korte lug-to-lug, van 50mm. En het lage gewicht.
Wel wat dik, maar dat komt door bol saffier aan beide kanten.
Als âcasualâ horloge prima te doen op een pols van 17cm
Ok !
Had je ook fotos ?