Thnx alsnog. Maar had toch al besloten dat ik hem te groot vind
Ik ben vanmorgen begonnen met mijn FXD, maar toch in het passeren weer gewisseld… het zijn duidelijk nog wittebroodsweken
Thanks! Raakte vorig weekend geïnspireerd door jou. Helaas heeft de macro lens die bij deze camera zit kuren. Verder wel prima erop kunnen krijgen.
Voor de achtergrond verschillende dingen uit de tuin gehaald (hout, groen blad, bruin blad en blauwe bloem).
De blauwe achtergrond is leuk! Alleen helaas een ISO probleempje (ruis)?
Leuke experimenten met @Petteflet’s Speedy
Dat is een beetje het ding. Veelal zijn de foto’s op de telefoon al van mooie kwaliteit.
Hieronder nog een paar foto’s binnen met de camera.
Het klopt dat de equipment niet geheel in orde is. Het is een oudere camera waarvan de lenzen die ik wilde gebruiken niet meer in orde waren. Ik moest het nu doen met telelens. In ieder geval leuk om te experimenteren.
Ik ben groot voorstander van met goedkope opties beginnen en dan opbouwen naar wat je echt nodig hebt. Het zijn heel mooie foto’s gelet op de hoek, kadering en licht. Dus daar ligt het niet aan. Hoe vaak mensen blind de duurste camera’s kopen en dan klagen dat de foto’s niet mooi zijn. Goed bezig dus
Haha, zo denk ik er precies ook over.
Nog een veer in de achterzijde voor @JuKo
Buiten de mooie foto’s is hij ook zo gewoon gebleven!
Ik kan me voorstellen dat de halve Swatchgroep al heeft gebeld om de nieuwste trend op fotohorlogerie gebied te claimen

Mooi Steven, je hebt er weer eentje
Ja sinds maart alweer. Nieuwe model met beide banden.
Heb je die band met sluiting erbij hier weten te scoren?
Horloge is origineel geleverd op de nylon band met vouwsluiting. Stalen band heeft de vorige eigenaar erbij gekocht.
Ah top. Er staat er namelijk eentje te koop. Ik dacht dat jij hem misschien had gekocht haha. Ik twijfel nog een beetje. De band is super gaaf om er bij te hebben, maar heel realistisch gezien ben ik niet zo’n bandenswapper, dus ik denk niet dat ik de band dan vaak ga gebruiken
Speedmasters zijn nochthans bandensletten.
Ik weet het… heb het in het begin gedaan en alles stond hem goed, maar on steel is voor mij the real deal