Het draagt heel fijn en oem vind ik toch mooier uiteindelijk. Vouwsluiting is ook top.
Eentje bijnemen uit de jaren 90 voor banden te slijten
Gewoon doen Julian. Echt een fijne band haha
Zelf swap ik met regelmaat. De speedy kan echt alles hebben. Nu weer op staal (uncle) en volgende week weer terug naar nylon. Moet zeggen dat staal toch ook wel heel lekker draagt. Ga toch maar een gezocht postje plaatsen voor een originele band.
Plaatje voor de sfeer:
Ik merk juist dat ik de stalen band vaker links laat liggen. Misschien is de nieuwe band van de 3861 net wat te klassiek voor me ofzo. Een kijken voor een sportievere van Forstner.
Haha ja, je hield me al op de hoogte waarvoor nogmaals dank. Ik zat net toch nog even te kijken, maar ik zie dat de oem band met sluiting inmiddels is verkocht… dus nu hoef ik ook niet meer te twijfelen
Staat er een OEM sailcloth 3861 met vouwsluiting te koop? Krijg die niet gevonden. Ben misschien wel interesse.
Ze hebben het over deze curdora band die te koop stond;
https://www.horlogeforum.nl/t/omega-cordura-strap-met-deployment-buckle-speedmaster/534857
En anders verkopen ze via Fratello ook mooie Artem sailcloth straps met sluiting voor rond de 200.
Ai… jammer die had ik graag opgepikt zeg
Ieder zijn stijl maar dit doet pijn aan mijn ogen
Deze was snel verkocht
Ook niet heel gek voor die prijs
Die heb ik ook nog wel liggen als iemand hier interesse heeft…
De stalen 321, het is voor mij altijd even wennen aan het moderne uiterlijk als ik (semi)vintage heb gedragen. Het blijft wel bij ieder licht indrukwekkend en voelt meer als luxe, met een vintage tintje.
Hahaha, wat slecht dit.
Klopt ik heb er wel van genoten! Zal snel een plaatje posten