Speedmaster only VI (Deel 6)

Wilde je niet zo’n saaie witte?

Ja voor 7.
Maar dat duurt nog half jaartje

28 likes

Je witte plaat lijkt te verkleuren.

1 like

Past er wel goed naast :wink:

1 like

U vraagt, wij draaien :+1:t2:

Side note, de witte ligt hoger (op de knokkel) vandaar dat die (veel) groter lijkt :scream:

29 likes

Heb je @Rolopalooza al bestookt in de DM met schandalig lage biedingen op z’n witte?

2 likes

That’s what she said

5 likes

Oef! Die witte is toch ook wel ontzettend gaaf! :star_struck:

1 like

Yes it is!

26 likes

18 likes

En iets minder wit is ook lekker ! toch gaat deze het huis weer verlaten ivm nieuw project .

11 likes

Nieuwe band vandaag binnen gekregen. Happy mee! :grin:

Toch een verschil met de Uncle (zie onderstaande). Die gaat binnenkort denk ik maar naar het blauwe gedeelte. :wink:

13 likes

Morgen gaat het weer gebeuren, komt er weer een Speedmaster in de collectie😁

Ik heb al 2 keer de saffier gehad en ben nog beetje aan het twijfelen of het nu weer de saffier wordt of de hesalite😬

Is het glas van de hesalite erg krasgevoelig of valt het mee?

Plaatje voor de sfeer😉

22 likes

Polywatch doet wonderen, daarnaast wordt het hesalite toch standaard vervangen bij elke complete service.

5 likes

Valt erg mee. Die van mij wordt echt goed gedragen. De periode van voorzichtigheid is voorbij. Niet dat het nu een gooi en smijt horloge is geworden, hoor :grin:

Ik heb hem een keer laten vallen en het glaasje viel daarbij vol op de vloer. Ook maakt het glas regelmatig kennis met een deurpost of beeldscherm van een computer. De krasjes die erop zitten zijn niet te zien, tenzij je er heel goed op gaat letten en je het onder een bepaalde hoek bekijkt. Dan nog vind ik de hoeveelheid krasjes erg meevallen.
Zitten er naar jouw mening te veel krasjes op, dan heb je deze na een paar minuutjes weer weggepoetst met Polywatch.

4 likes

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes: :star_struck: :star_struck: :star_struck:

1 like

Het is krasgevoelig, maar zoals gezegd poets je dat er snel uit met een polijstpasta zoals bv polywatch. Diepere krasjes blijf je soms wat zien, maar het heeft mij nog nooit gestoord. Het leuke aan plexi is dat het minder spiegelt en minder vettige vingerafdrukken laat zien, dus het is op die manier ook wel heel aangenaam :slight_smile:

3 likes

Gave band! Kun je me vertellen welke dit is? Heb namelijk een offwhite Speedmaster en daar zit alleen een lederen en NATO band bij.

1 like

Ik zou de krasgevoeligheid van de hesalite niet de doorslag laten geven. Hesalite is wat meer tool met de gebrushde band, saffier is wat meer blingy met het opgelegde logo en de polished tussenlinks (?).

2 likes