Ik weet het precieze bedrag niet meer maar het was in de 1.500 gulden.
Ik kreeg mijn eerste speedmaster mee voor
fl. 1.250.
Dus toen al een leuke korting⌚️
Toen ongeveer een half modaal bruto maandsalaris, momenteel meer dan 2
Geindexeerd ongeveer 1700 euro ……
Dat is minder dan de totale prijsverhoging die doorgevoerd is over de afgelopen 4 jaar door Omega (saffier 2020 7.1k, nu 8.9k).
Mijn Hesalite 1861 op staal - 3760 met wat AD-korting in (net pré-corona) 2020. Ik zou met mijn inkomen niet meer kunnen aanhaken inmiddels, voor een nieuwe.
Nou, dat was wel een forse korting toch? Was dat niet die min 20% actie bij Van Baal? Er gingen toen heel wat Omega’s over de toonbank.
Die hebben al wat gereleased dit jaar, full throttle bij omega!
Hij is wel geslaagd, staat los van een moonwatch en ga ik wel eens passen denk ik. Maar of het geheel niet beu wordt achter een tijd, dat vraag ik mij steeds af!
Best wel mooi, maar ze hangen bij Omega alles maar aan de speedmaster.
Voor mij had het flightmaster moeten heten.
Speedmaster zal wel beter verkopen!
Een Flightmaster heeft echte tools voor een “aviator”. Dit is een Speedmaster met wat kleurtjes en opsmuk zonder echte functionaliteit voor vliegeniers. Ik vind 'm tof
Doet me wel wat denken aan de Hodinkee Speedmaster H10 (niet mijn foto)
Ook leuk dat deze , zowel in de lucht en tevens, mee onder de douche mag en zelfs een baantje mee het zwembad in kan
Not my cup of tea.
Gaaf stuk met die kleuraccenten
Dat mogen alle Omega’s, zelfs die maar 30m WR hebben.
An sich leuk ontwerp maar als ik 10.5k moet neertellen dan ga ik persoonlijk liever nieuw voor de blauwe Snoopy, of een ST2 Ultraman met bijleggen.
Of de Tokyo OS modellen Rising Sun of de Panda en geld overhouden de laatste keer dat ik op Chrono24 keek.