Gaaf gedaan👌
Doekje met polywax of alleen maar een schoonmaakdoekje?
jij gebruikt m tenminste
Mooie foto door @JuKo van mijn Moonshine 50th, maar dat kan niet missen met zijn compositiestijl! Topfoto Julian! En de macro’s kwam ik nog tegen op mijn mobiel tijdens het uitzoeken, deze had ik nog niet eerder gepost. Ik heb meteen zin in koffie en chocolade…
Witte speedy 4 dagen omgehad naar disneyland. Wat een geweldig horloge qua afleesbaarheid en tóch interessant genoeg door de rode details om naar te blijven kijken…
Ook leuk om jezelf bezig te houden met de chrono en al het lange wachten😂.
Waar hij eerst nog op de schopstoel zat, is dit denk ik wel een blijver in de permanente collectie!
Zijn er al mensen die de nieuwe FOIS een tijdje omgehad hebben?
Stijltje hoor
Eerste maand veel gedragen. Nu gewoon in de roulatie. Pluspunten: de blauw grijze plaat en de straight lugs. Minpunten: de faux patina mag een fractie minder, en de micro adjust is niet heel handig.
Ja ik zit er om te twijfelen om mijn explorer 36 eruit te kieperen en de speedmasters verder uit te breiden in de “collectie”, het zijn vaak diegene die ik er het eerst uithaal. Tintin prijzen liggen op heden nog te hoog. Deze fois is ook een stunner en geeft een wat meer “dressier” gevoel vind ik persoonlijk met de kleinere maat, de burst en de band.
Nog eens beredeneren dunkt me.
Heeft u ook een ‘side-shot’? Ben benieuwd hoe hoog deze op de pols ligt…
Vorige week gepast, die faux patina was wel heftig aanwezig idd. De wijzerplaat daarin tegen was erg mooi