Lijkt inderdaad smaller te dragen door de ranke kast. Het glas doet veel in de hoogte zo te zien. Dank voor de foto’s, zo toch een wat beter beeld. Zal hem snel eens moeten passen .
Mesh op m’n 321 gezet ik vind dit zelf super qua looks, zit erg comfortabel en een stuk minder bulky dan de Omega mesh bracelet. De polished “endlinks” sluiten ook mooi aan op de polished straight lugs van de 321. Deze is van Watchgecko. Thanks voor de tip @SSFS
Staat verrassend goed op die eerste foto!
Thanks! Ik kan er maar niet over uit dat ik deze mesh bracelet mooier aan vind sluiten bij de 321 dan origineel Omega mesh, omdat ie bijna volledig polished is. Ook zit hij veel comfortabeler doordat ie veel fijner afstelbaar is en een hele kleine clasp heeft. Maar de bracelet is 17x zo goedkoop (€890 vs. €57).
Soms zijn goede dingen simpel.
Een Milanese is ook wel moeilijk om goed te krijgen:
- Te dik: dan wordt hij te zwaar, niet flexibel, dubbele laag bij de clasp, etc
- Te dun: dan wordt hij te flimsy, te goedkoop voelt het aan, etc
- Te grote mesh: moet passen bij het design van het horloge
- Te kleine mesh: worden je haren uitgetrokken en toch vaak weer iets te goedkoop design
- De sluiting: zoveel varianten, maar weinig echt mooi en die niet te dik zijn
- Etc
Maar deze lijkt heel goed te passen qua aansluiting en overloop bij de lugs, past echt goed bij je 321.
Een Milanese met taper zou helemaal ideaal zijn, maar dat is een smaak ding.
Ik denk dat iedereen hier wel hetzelfde denkt wat betreft de taper!
De 321 platina, het vrij eenvoudige 321 uurwerk (vergeleken met de 3861) loopt nog steeds +1 seconde per dag met een amplitude tegen de 290 aan.
Zit het “pijltje” (regulator?) ook echt in het midden?