Speedmaster only VI (Deel 6)

Ok, als je de shadow daarvoor offert, kan ik er al meer mee leven.

1 like

Hahahaha.

Ik offer nog helemaal niks @Kad. :sweat_smile:

Het is gewoon dat ik wel verwacht dat de zeniths, tudor, en JLC ooit nog wel eens vertrekken.

Van de andere kant, gewoon houden is ook leuk, het was immers ergens een fase dat ik het ook veel droeg!

Vind ze nog steeds mooi hoor, maar heb ze dit jaar wel echt minder gedragen.

3 likes

Auch

Ik ben wel fan van wat diversiteit. Het hoeft niet allemaal oud te zijn :innocent:

1 like

Niet alles is oud bij mij hè. :joy:

Ik heb een jonge vriendin :grin::beers:

3 likes

Ik heb hem deze week bijna de hele week gedragen en hij bevalt nog steeds.

3 likes

Vanmiddag bij S&C geweest, in eerste instantie omdat ik ter ere van een jubileum mijn vader een horloge cadeau wil doen, dus zodoende oriënteren. Na het nodige bekeken te hebben was ik voor eigen belangstelling nog de Tudor Pelagos GMT aan het passen alsmede de Omega Seamaster (bond) in titanium. Prachtig ding overigens.
Verder was ik al een tijdje online om de FOIS aan het zweven maar had de vraag nieteens willen stellen of ze hem hadden liggen, om de één of andere reden ging ik er vanuit dat ze hem toch niet zouden hebben.

Toen kwam er een andere verkoper met een tabletje vol horloges voorbij om op te bergen. En in mijn ooghoeken zag ik de flatlink band dus die pakte direct mijn aandacht. Verrek das de nieuwe FOIS!

En toen ging het snel; bekijken, vergelijken met de moonwatch etc. en ik voelde meteen dat deze beter bij mij zou passen dan de moonwatch (welke ik reeds 2x gehad heb en steeds verkocht). De straight lugs, de flatlink bracelet, het prachtige bolle saffier glaasje, de diepblauwe (bijna zwarte) sunburst… ik vind hem heerlijk!

Afijn een vervroegd kerstcadeau voor mezelf dus :smirk:

Dus: NA!

Leuk om te zien dat ze de doos (check de kleur van de stiksels!) ook een tikje bijzonderder hebben gemaakt dan de “standaard” moonwatch box.

Ps; excusez voor de slechte foto’s, een ramp hier binnen met al dat kunstlicht en slagschaduw.

En nu genieten!!

68 likes

Tjsemig , dat is nog eens een kerstcadeautje :four_leaf_clover::eyes::santa:t2:

1 like

Zoo wat vet man! Soms kan het snel gaan he, gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd, prachtig hoor :heart_eyes:

1 like

Ps. Wel apart dat er op de box “legendary moonwatch” staat, terwijl het geen moonwatch is :face_holding_back_tears:

1 like

Van harte gefeliciteerd. Heel gaaf.
Hoop hem snel IRL te zien.
Draag het met trots.

2 likes

Goed bezig! Prachtig horloge!

1 like

Heel mooi! Dat wordt extra genieten deze kerst :christmas_tree::+1:

1 like

De oude big box voor de 1861’s die hergebruikt is voor de 321 EW heeft dat ook.

1 like

Lekker! Van harte gefeliciteerd!

1 like

Lekker doorpakken, daar hou ik van. Gefeliciteerd met deze moddervette NA :rocket:

1 like

Gaaf man! Congrats! :+1:

Van harte proficiat!! Mooie aanwinst en omega! :clap:

Slechte foto’s noemt hij dat…. :joy:

Kun je nagaan hoe mooi deze speedy in het echt is :sweat_smile::joy::beers:

2 likes

Gave Speedy!!

1 like

Vorige week ook even mogen passen. Viel niet tegen :sunglasses: gefeliciteerd met deze knaller!

1 like