Speedmaster only VI (Deel 6)

Thanks heren! :handshake: Het doet me deugt weer een Omega in de collectie te hebben :star_struck:

Heeft iemand hier ervaring met het bijbestellen van de originele leren strap? Is dat de moeite waard of beter elders (tips welkom :smile:) een mooie band scoren? Een originele sluiting zou eigenlijk wel mijn voorkeur hebben…

33 likes

Prachtig horloge!! Gefeliciteerd :partying_face: Mijn aandacht gaat ondertussen ook steeds meer uit richting een zwarte Speedy. Hoe bevalt de faux patina? Niet te, zoals ik hier ook ergens las?

1 like

Thanks!

Ik vind het mooi gedaan. Minder “faux” dan een BB58 GMT. Het past gewoon goed in het geheel

2 likes

Bedankt voor jouw snelle reactie. Komende week maar eens proberen te passen bij de AD

1 like

Gefeliciteerd, ik raad Aaron Bespoke (check zijn Instagram) aan als je een mooie leren band wil. Hij biedt veel keuzes aan tegen een lagere prijs die gewoon op de OEM sluiting passen.

2 likes

25 likes

Zijn niet van mij en heb niks met de verkoop te maken maar er staan 2 leuke speedys op het UF.

https://uhrforum.de/threads/omega-speedmaster-speedy-tuesday-311-32-42-30-01-001.587077/

En:

https://uhrforum.de/threads/omega-speedmaster-speedy-tuesday-ultraman-311-12-42-30-01-001.587076/

Mocht je ze :eyes:

Fijne zondag

1 like

Sluiting bij de AD bestellen.

Bij Tunsleather bestel je een hoop straps op maat voor een omega sluiting.

1 like

Prachtig en van harte :+1:

1 like

Sluiting van omega aan 60 eur en een band zelf zoeken, voor de prijs van de originele band ga je er enkele kunnen kopen en vrij kunnen switchen!

5 likes

Mailtje naar S&C gestuurd en kreeg idd direct dit antwoord. Besteld :+1: thnx voor de input!
Nu alvast wat rondstruinen voor een mooie band :smile:

3 likes

Wat voor sluiting is dat? Ik ben wel benieuwd. :smiley:

1 like

De klassieke gesp of crown/buckle. Je hebt enkele variaties en breedtes. Ik heb er 2 die ik graag gebruik

5 likes

Dat vind ik niet duur in deze tijd

1 like

Dank u. Is verder ewoon de 3861 hesslite met JB bonclip band

Ziet er netjes uit. :smiley: Je kan ze ook kopen op de site van Strps. Helaas is wel alles uitverkocht.

De site was onlangs overgenomen door iemand… ik weet alleen niet meer exact wie. :thinking:

1 like

De linker in 18mm kostte 3 jaar terug naar 50 euro

1 like

Ben zelf een redelijke purist en op zoek naar een blauwe krokodillen leren band voor mijn Speedmaster. Iemand hier enig idee wat een originele Omega krokodillen leren band zonder sluiting (20mm naar 16mm tapered) kost?

Ik vind de rechter wel mooi. Is dat ook in 18mm verkrijgbaar?

430, maar voor dat geld heb ik bijna 2 kroko’s die mooier zijn. Deze op de site van Omega is 20/18mm, ik zie daar ook 18/16mm dus misschien hebben ze bij de ADv met keuze:

2 likes