Speedmaster only VI (Deel 6)

Goeie subdailwijzeruitlijning :nerd_face:

2 likes

IK gok erop dat het een DSOTM versie wordt.

1 like

Ongekend mooi en bijzonder trio! En mooi gefotografeerd…
Wordt wordt nr. 10?

1 like

Prachtig jordy! Een speedymoon gevonden of wordt het nog iets anders?

1 like

Haha dank je, maar dat is niet mijn insteek hoor, enkel de Speedmaster doos een keer aftoppen. En dan weer balanceren.

Thanks! Op de vloer bij het raam met Iphone 12 pro :smiley:

Dit, als alles gaat zoals het moet gaan!

6 likes

Lijkt op “gewoon” meteoriet voor de wijzerplaat en maanmeteoriet (gelet op de aderen) voor de subdials. Nieuwe Moonswatch? :stuck_out_tongue:

2 likes

Kan ik me voorstellen. Erg mooi!

1 like

Fingers crossed :+1: dat zou een prachtige aanwinst zijn !

1 like

Bedankt, leuk dat het je is opgevallen. :grinning:

Wat een trio! :raised_hands: Wat valt er nog toe te voegen joh na de speedymoon?

1 like

Dank je! Ja dat denk ik ook, het is de Speedmaster die voor mij tijdens GTG’s steeds enorm opviel.

Hopelijk niet :wink:
Thanks! Er is altijd wel weer iets dat op de radar komt. Ik vind de Apollo 17 in staal en goud ook erg mooi en deze zie je eigenlijk nooit. Enige probleem zijn de glanzende wijzers, die wegvallen bij de verkeerde lichtinval. Dat is toch niet mijn ding merk ik.

Ik sprak laatst met een verzamelaar die ook bij de laatste Speedmaster GTG aanwezig was. Hij liet mij een foto zien van de gouden uitvoering en vertelde dat hij niet meer wist dat deze in zijn kluis lag (en dus ook niet van het bestaan…). Dat soort verrassingen wil ik ook wel!

9 likes

Not sure of je echt nog geniet van het verzamelen als dit je gebeurt :sweat_smile:

4 likes

:heart_eyes: :heart_eyes: :heart_eyes:

1 like

11 likes

Pracht horloge, plaat en een nog mooiere naam :joy:

1 like

19 likes

Moonshine ónder ipv op rubber. Dat kan ook nog :v: Wat een weer he jongens.

32 likes

Wat een beauty is dit toch. Speedmaster heaven :stuck_out_tongue_winking_eye:

Subdials vind ik echt heel cool

1 like

Zeg dat :snowflake:

19 likes

Mooi bandje. Waar vandaan?

1 like