Delugs
De band is er ongeveer sinds augustus 2023, toen de Omega Boutique manager in Berlijn/Frankfurt mij erop attendeerde. Prijskaartje rond de 58K. Het verbaast me dat ze de 57 band hebben gedaan en niet de Apollo 11 50th flatlink, die beter tussen de lugs past (de 57 steekt iets uit). Met slechts een meerprijs van zo’n 35K voor de hele set, is het wel een koopje toch?
Laatst nog een grijze suede strap op de 321PT geprobeerd, maar de originele zwart croco band is voorlopig de beste optie.
Toch is die platina bracelet wel echt een bazending
Bestelling al geplaatst?
Ik snap de bedoeling maar wat mij betreft niet een voltreffer. Een zwart lerenband met grijs sticksel, zou dat niet heel mooi zijn?
Mooie mega zoom en mega slomo video van een Dark Side of the Moon movement.
Blijft indrukwekkend om het op zo’n microscopisch niveau te zien.
Je zou hier zwarte stiksels moeten in hebben, wat contrasterend werkt. Zou al een heel verschil maken, zo is het inderdaad wat flets!
Die subdials zijn toch echt wauw
Edit: ik zie net dat @JoBe ook al zo een bemerking gaf, hehe sorry!
Vandaag is het precies 8 jaar geleden dat de Speedy Tuesday 1 uitkwam. Heb ‘m toevallig vandaag ook om. Tijd vliegt!
Blijft mooi, en er staat een te koop op het UF:
https://uhrforum.de/threads/omega-speedmaster-speedy-tuesday-st-1-311-32-42-30-01-001.588562/
Niet van mij en ken de verkoper niet, puur ter info omdat hij zo mooi is.
Fantastische foto!
Gave foto!
Waanzinnig mooie foto!
Een klein beetje aangepast. Als dat niet ok is verwijder ik onderstaande foto meteen weer.
Mooie foto