Speedmaster only VI (Deel 6)

Bijzonder… maar niet perse mooier of vind jij van wel? :face_with_peeking_eye:

Ik heb er ook geen problemen mee dat ze een variant met meteoriet maken, maar het zijn er inmiddels al best een aantal waar ze het bij gebruiken. Zowel volledige plaat als alleen sub dials. Ik vind het simpel en afgezaagd bij het hele moon watch verhaal om dan meteoriet te gebruiken. Maar ik vind Omega overall te gimmicky.

Nogmaals, ik vind het wel een tof horloge op zichzelf.

Dit zijn voor mij de twee mooiste speedmaster, maar gelukkig is er voor ieder wat wils :heart_eyes:

26 likes

Nee niet mooier, maar wel leuk om af en toe een kleine aanpassing te zien. Als ze maar van de Moonwatch Pro afblijven en dat begrijpen ze gelukkig goed.

4 likes

26 likes

Hmmm ik ben niet direct enthousiast. Exotisch is het zeker, maar ik vind het allemaal net even een beetje te veel :blush:

Die zwarte is wel heel tof zeg! Ik vind de grotere subdial met moonphase juist erg tof gedaan.

19 likes

28 likes

Nog steeds aan het uitproberen wat voor taper ik het fijnst vindt; 20-18 of 20-16 :upside_down_face:

21 likes

-16

2 likes

18 likes

Het is tenslotte een speedmaster :smirk: het directe daglicht op de 2 en de uurwijzer laten zien hoe anders de dial er in verschillende licht omstandigheden uitziet.

31 likes

First Omega in File

47 likes

Prachtig!

1 like

Schitterend!

The #carstudio is echt top :+1:

1 like

23 likes

Weekend :wave:t2:

39 likes

Voor 1 van de beste fotografen van HF is dit een ietwat tegenvallend plaatje haha

5 likes

Ik ben al dronken joh :grin:

5 likes