Speedmaster only VI (Deel 6)

Dt is toch wel een van de mooiste :crazy_face:

1 like

Voor werk heb ik een UV lampje aangeschaft. Uiteraard gelijk getest op mijn Speedy :grin:

2 seconden onder UV licht en het gloeit als een malle!

17 likes

Mag je 'm alleen gebruiken voor paspoorten, anders komt die op een hotelkamer ook goed van pas. :wink:

2 likes

Ik heb hem zelf gekocht, dus mag hem overal voor gebruiken… alleen soms zijn er dingen die je liever niet wilt weten, zoals wat er al niet te vinden is op hotelkamers :joy:

1 like

Niet weten is erger dan om een nieuwe kamer vragen bij de receptie wat mij betreft.

1 like

Wacht even hoor. Ik weet ongeveer je werk… maar ik begrijp de toepassing van het lampje nog niet. :joy: Wil je het uitleggen?

Zo’n lampje werkt idd super om de lume te activeren. :smiley:

Edit: Sorry, ik lees nu pas over de paspoorten. Dat makes sense. :nerd_face:

1 like

Wat zijn jullie ervaringen met Dux in Alkmaar?

Goed. Komt mijn Speedmaster vandaan.
Aardige jongens die netjes en snel communiceren.

1 like

Professioneel bedrijf en aardige mannen :+1:

41 likes

Voor m’n FOIS heb ik een tweetal omega gespen (16mm) besteld zodat ik er eens wat anders op kan gooien.

Ik heb geen enkel horloge op leer en ben derhalve volledig onbelezen in dit wereldje. Waar adviseren jullie me te kijken voor een mooie band? Wil wel graag kwaliteit dus geen Chinese rommel.

2 likes

4 likes

3-4 maanden levertijd nondeknetter haha
Wel heel fraai ja. Ff browsen

Bij Aaron of atelier?

Atelier…

Enig idee waar ik aan moet denken qua prijs bij Aaron? Zou er wel eens eentje willen bestellen maar de ondoorzichtige prijsstelling houdt me vooralsnog tegen.

Kroko met padding en stitching 270 euro, beavertail met P&S 235, cashmere P&S 215, struisvogel met P 215, P&S 235, leer 235, leer en bechildering 300.

2 likes

Ik zou gewoon lekker bij Bulang kijken!

1 like

Ik vind ze erg duur.

1 like

Dank, die kudu is wel :kissing_heart: