Door het maken van een macrovideo van de SpeedyMoon van @Watchstick_81 werd ik betoverd door deze referentie. Via Insta tipte SpeedyBirthYear me op een ‘For Sale’ advertentie op het Omega Forum en hielp Watchstick me met het analyseren van alle details. Super blij met de hulp van mede Speedy liefhebbers en met deze NA
Waaw, nog eentje op het forum. Gefeliciteerd!
Hoppa! Mooie aanwinst.
Wow
Wat mij betreft de beste horlogerelease van afgelopen jaar en een van de lekkerste horloges op de markt:
Eens. En daarmee meteen mijn ‘biggest regret’.
Echt wat een top uitvoering, het contrast is echt perfect de zwarte opgelegde indexen op een witte ondergrond de rode speedmaster tekst erg duidelijk en mooi het “Knalt” eruit zeg maar en dat is voor mij ook het grootste nadeel. Voor mij iets te opvallend om hem dagelijks te dragen en ben weer hard aan het sparen voor de zwarte uitvoering met saffier… en toch kan ik uren naar deze uitvoering blijven kijken want op de een of andere manier trekt ie gewoon de aandacht, hij heeft gewoon iets waar ik de vinger niet op kan leggen…ik noem het de “magie” van de Speedmaster. Had mijn speedmaster 1861 caliber uit 2018 met hesalite nieuw gekocht en na 6 maanden weer verkocht voor de Rolex 116610LN die ik ook nieuw heb gekocht, nog steeds in bezit en gaat ook niet meer weg. En toch komt er hopelijk dit jaar weer een Speedmaster saffier 3861 uurwerk. Op de een of andere manier blijft de Speedmaster gewoon trekken. De “magie” heeft mij weer overgehaald en de Speedmaster MOET en zal er komen! succes met deze schitterende Omega
Ik word gek…ben aan het sparen voor een zwarte met saffier en doorzicht bodem en vind de “witte” er te veel uitspringen en toch ook weer niet, ik krijg er de vinger niet achter waarom deze mij ook zo aantrekt. Ik kan er maar een kopen en toch wordt het de zwarte of toch de witte…of toch… ach ik blijf gewoon kijken en geniet er maar van.
Ja erg is dat hè… ik zou ze beide gewoon even passen. Dan voel je wel welke t gaat worden. Succes met de keuze!
Ooeeeh zo gaaf! Gefeliciteerd man!
Jeetje bijzonder zeg, 2 van die unicorns op HF!
Prachtig! Veel plezier ermee KC!
@Bigrosa
Voor alle duidelijkheid, deze speedmasters
zijn niet mijn eigendom (spijtig genoeg)
Ik kan er alleen maar van dromen.
Mijn eigen speedmaster is 30j oud maar
ik zie hem nog even graag als de eerste dag
Heel herkenbaar gevoel.
Ik ben tot de conclusie gekomen dat bij zoveel emotie er maar een juist antwoord is.
Je hebt ze allebei nodig.
Ben druk aan het sparen voor de witte.