Mooie band! Waar gekocht?
Dan noem je een stad op ook.
Ik bedoel niet dat ik me onveilig voel in Rotterdam overigens. Dus dat zegt wat over hoe Thailand voelt
Thanks! Het is de canvas strap van Zuludiver: Croyde Canvas Watch Strap - Army Green - ZULUDIVER. Ik heb 'm ook in het zwart:
Prima kwaliteit, zeker voor het geld.
Ik zie niks, ik hoor niks. Tralalala…
Mijn 105.012-66 ligt nog tot eind september bij de horlogemaker en de platina is nog onderweg dus ik zit hier met lege 321 handen. Volgende week wel een NA
Top, thanks.
Even voorstellen bij de ‘Speedmaster only’ groep. Ik ben Gert. Ik had me gisteren ook al voorgesteld op het forum. Daar beschreef ik ook hoe deze 105.012 uit ‘66 (321 cal) in mijn bezit is gekomen. Voor wie dit niet heeft gelezen, dit horloge was van m’n opa. Na zijn dood had mijn moeder het in een la liggen (niet werkende staat). Zo’n vijf jaar terug heeft ze het letterlijk weg gegooid maar om één of andere onverklaarbare reden heeft mijn vrouw het net op tijd uit haar vuilniszak gehaald. Omdat het niet meer werkte en vies was gooide zij het alsnog terug die zak in . Toch voelde dat gelukkig niet goed dus viste ze het wederom uit de zak, spoelde het veel water af
en legde het thuis in een la. Zo’n 2 1/2 jaar geleden raakte ik geïnteresseerd in horloges en bekeek met m’n zoon de Swatch website omdat dat als kind m’n eerste horloge was. Ik zag dat een zogenaamde Moonswatch erg populair was. M’n vrouw keek even mee en zei, zoiets hebben we gewoon in de la liggen maar dan heel oud
……
Dat was een beetje valse start om deze hobby te beginnen. Ik heb het volledig laten servicen en draag het af en toe met trots! (Ik heb inmiddels ook wat horloges van Seiko, een Lorier en een Maen.)
We zijn benieuwd wat voor moois dit nu weer is
(Ik heb de originele flatlink band er ook bij, maar draag het uit voorzorg op een Uncle flatlink band)
Bijzonder verhaal en mooi om zo’n familiestuk nieuw leven in te blazen en ervan te genieten!
Mooi verhaal! We zien graag nog iets scherpere foto’s zodat we die schoonheid goed kunnen bewonderen!
Hahahaha geweldig verhaal dit. Het heeft blijkbaar gewoon zo moeten zijn. Meteen een knallend begin van de hobby met één van de meest iconische horloges die er zijn. Gefeliciteerd ermee en veel plezier!
Bedankt
Geweldig man! En wat een geluk dat je hem nog hebt. Vaker dragen dit prachtstuk
Dat is idd veel beter! Mooi ding hoor! Heeft al een heel leven achter de rug, dat zie je. Maar het is een mooi exemplaar!
Bedankt, ik ben er wel zuinig op, maar ik zou ‘m wel wat vaker om kunnen doen…. In de supermarkt of zo
Wow! Ik heb helaas niet het geluk dat ik mooie “heritage prices” van mijn eigen familie in de collectie heb. Maar gelukkig ben ik er zelf wel mee bezig voor latere generaties.
Wat een geweldige vondst en een geluk dat het lot bepaalde dat het toch niet naar het vuilnis ging. Hoe verzin je het om een erfstuk weg te gooien zonder het te checken.
En mooie 105.012-65, de “echte” maanreferentie volgens de puristen.