Speedmaster only VII (Deel 7)

Mooi zo naast elkaar !

1 like

Weertje hier, 26⁰!

17 likes

Bandenwissels, de komende maand onderstaande combi’s.
3861 op de '57 Flatlink, Ultraman op de Nixon en de Broad Arrow op de originele band.

31 likes

Heerlijk hoe jij bezig blijft met die banden. Je hebt al aardig wat mensen geïnspireerd, dus lekker bezig! Overigens vind ik de Ultraman echt niet staan op de polished Nixon, geen idee waarom. :sweat_smile:

5 likes

Gelukkig, ik ken de horror van de kras maar ook de opluchting als je hem met zere vingerkootjes eindelijk eruit heb gepoetst :joy:.

2 likes

En de flatlink niet op de 3861 :see_no_evil:
Toch maar weer snel omwisselen :stuck_out_tongue_winking_eye:

1 like

Bedankt J :pray:

My hunch dat komt door de polished links. Denk dat een fully brushed nog wel zou kunnen voor jou maar dat een Flatlink de beste combi is voor de Ultraman.

Aangezien je hem ook op 1175 & 1498 banden erop hebt gehad.

:joy: over een paar weken pas wisselen voor November. :wink:

6 likes

De zere vingerkootjes meer dan waard :stuck_out_tongue_winking_eye:…

1 like

Winterbanden :cold_face::wheel:

3 likes

:rofl:

Dit zijn meer all-season-banden wat mij betreft.

2 likes

22 likes

NWA! :rotating_light:

Inmiddels al een weekje binnen en voor jullie wellicht onverwacht: voor mij ook! De laatste tijd kwam er veel naar boven en dat ook maar meteen uitgeschreven:

24 likes

Jij gaat hard !

Congrats :star_struck:
Bijzondere speedmaster!

1 like

:joy: wat een reuring een bandenwissel allemaal niet kan brengen :upside_down_face: de volgende pitstop gaat nog even duren :racing_car:

13 likes

Dank je! Ja een mooie kans blijft een mooie kans. Lag blijkbaar al 10 jaar in de week haha.

3 likes

Gefeliciteerd met de NA! Tijd voor een nieuwe box denk ik? :grin:

1 like

Die hoef je dan dus niet te wisselen totdat het profiel eraf is :roll_eyes::crazy_face:

Fijne aanwinst en wederom fijn om te lezen.

1 like

Dank je, ja ik moet daar een oplossing voor vinden. Er is ook een inlay van 12 stuks voor weinig, alleen ik vind dit nu veel mooier. Ander probleem is dat deze 2012 editie mijn Moonshine 50th de doos uit zou duwen en ik weet niet of ik daar mee akkoord kan gaan haha :sweat_smile:. Luxeprobleem!

Thanks! :+1:

1 like

Macro’tje:

9 likes