Speedmaster only VII (Deel 7)

Verstelmogelijkheid in de band erg praktisch met deze wat hogere temperaturen :+1:t2::sunny:

27 likes

Kizzi. Al een hele poos op het oog en toch maar de trekker overgehaald. Geen seconde spijt!

1 like

Summertime Speedy Tuesday :sunny::partying_face:

31 likes

There are many Speedy’s like it, but this one is mine!
#speedytuesday :wink:

21 likes

Ed White 321tje vandaag.

22 likes

Ed Wite op een flatlink = Ed Flatwite

En flauwe grappenmodus weer uit…

Kan iemand deze 321 :arrow_up: nomineren. Je mag maar 1 Speedmaster p.p. aandragen begrijp ik. :arrow_down:

5 likes

Lekker zomers :sunglasses: #SpeedyTuesday

20 likes

Op rubber vandaag!

27 likes

20 likes

11 likes

De extensie functionaliteit in de clasp komt nu goed van pas :ok_hand:t2::white_heart::black_heart::heart:

20 likes

NA!

En op welke dag anders dan Speedy Tuesday?

Ontzettend blij met deze 145.022-71 die ik van @septentrio heb mogen overnemen. Bedankt voor de gezellige ontmoeting en de prachtige Speedmaster!

39 likes

Prachtige na met heel mooie patina :yum:
Gefeliciteerd :partying_face: :sunny:

1 like

Bedankt!:smiley:

Jouw witte Speedy is ook prachtig, heerlijke zomerknaller!

2 likes

Dankjewel :pray: Ook heel happy mee :partying_face:

1 like

Zonnesteek?!

Oké, dit was vandaag echt een heel vreemde gewaarwording. Ik had afgesproken met een vriend van een verkoper op een terrasje (lang verhaal). Ik zou voor een buitenlandse vriend checken of deze 3590.50 een goede aanwinst voor zijn collectie zou zijn.

Op het eerste gezicht ziet het horloge er heel netjes uit, afgezien van wat kleine gebruikssporen. Dat heerlijke warme tritium uit de begin jaren '90 blijft geweldig en deze had een heel nette prijs.

Ik bekijk alles nauwkeurig en zie opeens bij de zijkant van de kast iets geks. “Wat doen die gaten in de lunette?!”

De verkoper kijkt ook mee en is net zo verrast. Hoe ik het ook houd, die gaten lijken er toch echt te zitten. Ik maak een macrofoto met mijn telefoon, maar daar word ik ook veel wijzer van: ik kijk toch zo naar binnen en wat is hier aan de hand?! Ik baal want hoe kan dit! Voor de rest was het namelijk een heel net horloge.

We vragen de bediening om een tandenstoker en slaan toe (niet als een King Cobra). Zucht…het blijkt dus om de reflectie van de drukkers te gaan. De rand van de lunette spiegelde zó sterk dat er vanuit geen enkele hoek een krasje of ander detail zichtbaar was om deze illusie te ontkrachten. Ik check het op mijn Speedmaster en daar is het effect niet zichtbaar.

Ik haal opgelucht adem en baal tegelijkertijd ook dat ik mijzelf zo gek zat te maken.
Leuk hoor die hitte!

Het gaat in ieder geval naar de nieuwe eigenaar! Dat is het belangrijkste.

30 likes

Heel fraai! Gefeliciteerd, mooi met die step dial en mooie staat. Ik weet of mijn mening er nog toe doet na die flater van hierboven… :smiley:

4 likes

ROFL: Het eerste wat ik zag was reflectie. :face_with_peeking_eye::sweat_smile::grin::clinking_glasses:

3 likes

Hahaha, bedankt voor de felicitatie en wat een heerlijk verhaal!

Op mijn Speedy is die reflectie ook zichtbaar en ik moet eerlijk toegeven: ik moest ook echt even een paar keer kijken. Dus ik begrijp je volledig :joy:

Prachtige 3590.50 met erg mooie patina heb je voor je vriend gescoord. Zal hij vast erg blij mee zijn!:tada:

3 likes

Prachtige NA!
Gefeliciteerd!

1 like