Speedmaster only VII (Deel 7)

Thanks! Die band is inderdaad fantastisch en die plaat en indices schitteren steeds lekkerder in de zon👌

1 like

Die Nixon staat hem lekker :sunglasses:

Soms mis ik hem :cry:

27 likes

Ook nice op Flatlink :smiling_face_with_three_hearts:

Deze foto’s maken hebberig :blush: hopelijk gaat het dit jaar nog lukken.

5 likes

Die bezel was hetgeen waar ik over twijfelde. Niet in de zin van of ik het mooi vind maar hoe vaak ik het zou gaan dragen omdat het een vrij specifieke kleur is. Om de pols vind ik het echt veel minder heftig dan het op de fotos lijkt en past het veel vaker dan ik zou verwachten. Erg blij mee dus👌

3 likes

Ach ja soms doe je iets weg en komt het later weer terug😂 na twee zwarte Speedys ben ik nu eens voor iets anders gegaan en deze spreekt me in elk geval meer aan😇

2 likes

39 likes

Alleen mooie horloges in jou collectie :sweat_smile:

1 like

43 likes

Wat een mooi compliment! Dank je!

33 likes

Goede vraag en het heeft voor mij nooit iets betekent voor de echtheid. Dat stukje huiswerk doe je het beste zelf en maakt de hobby ook leuk. Er is geen “shortcut” mogelijk. Een extract is vooral leuk om erbij te hebben en om te zien wanneer het de Omega manufacture heeft verlaten en naar welk land het is gegaan. Natuurlijk was het voorheen geen koopje voor zo’n 120 CHF inclusief verzending. Je kreeg het dan wel op een mooi stukje papier. Leuk voor bij de set dus!

Hopelijk komt het snel terug! Ik hoorde laatst zelfs dat het mogelijk digitaal beschikbaar wordt. Net zoals je een Master Chronometer certificaat online kan opvragen. Ik heb liever een papieren uitdraai. Het voordeel van een digitale versie is dat er minder snel mee gesjoemeld kan worden (met beveiliging op de PDF certificering). Als iedereen maar duidelijk heeft dat een Extract geen authenticiteitsverklaring is.

Dit is inderdaad de enige bron die er redelijk dichtbij zit, alleen is er eigenlijk niks met zekerheid over te zeggen via die site. Soms blijken er maanden of zelfs jaren tussen te zitten. Dit is vooral bij speciale uitgaven zoals de Speedymoon of de BA345.0802, zo weet ik inmiddels uit ervaring.

Plaatje voor de sfeer :slight_smile:

14 likes

Maan goed gezet! Eindelijk, Sjiel begon langzaam aan te twijfelen of het allemaal wel naar behoren functioneerde. Bedankt voor het wegnemen van de twijfel.

Speedmaster Skywalker.

22 likes

24 likes

Mijn verloofde twijfelt daar ook wel eens aan :no_mouth:

6 likes

Gewoon even goed opwinden

5 likes

Fijne maandag

35 likes

33 likes

Wat staat die plaat er prachtig op zo @drh !

Voor mij deze vandaag. En morgen. En overmorgen… :wink:

29 likes

Thanks! Het is een beetje semi mat met grain en dan die step dial :heart:

3 likes

36 likes