Speedmaster only VII (Deel 7)

Heel mooi hoe de Ivory/Bluemoon goed op de foto te zetten is en zo mooi blijft in het echt.
Dit i.t.t. de Silvermoon. Op foto’s prima maar toch moeilijker om de essentie vast te leggen. Echter in het echt zo veel beter!

2 likes

Heren de Speedmaster MkIV van mij is te koop in het Blauwe.

16 likes

Die heeft mijn vader tot zijn overlijden gehad. Iets van 40 jaar in zijn bezit. Mooi horloge

2 likes

Ik ga mijn best doen. Bij de SilverMoon van gisteren heb ik geprobeerd de sunburst dial goed in beeld te brengen samen met de concentrische cirkels in de subdial. Eigenlijk is dit macro werk. Vandaag heb ik bij de IvoryMoon meer de nadruk proberen te leggen op de bezel. De dial zelf heeft ook afstapjes voor de 4 subdials maar dat zie je niet heel duidelijk op deze 2 foto’s.

Wanneer je deze twee features (dial en bezel) combineert en naar het horloge kijkt in het avondlicht, wanneer het al een beetje begint te schemeren dan bereik je wat de boeddhisten noemen Nirvana.

2 likes

Topfoto’s! :ok_hand:

1 like

27 likes

Good morning

33 likes

29 likes

Goedemorgen, fijne zaterdag en vergeet niet genoeg te drinken met deze hitte. :sunny: :sunglasses:

24 likes

25 likes

Heel mooi setje heb je zo al bijelkaar :ok_hand:t2:

17 likes

25 likes

Bedankt :pray:

1 like

En de eerste bandenwissel is ook weer een feit :face_with_peeking_eye: :sunglasses: Met dit warme weer toch maar even gekeken naar de witte rubber opties die ik heb liggen.

Links van een MoonSwatch die ik heb en rechts een van CW.

Uiteindelijk de MoonSwatch band erop gelaten.

Toch even rondkijken zoals bij wristbuddy of delugs of er nog wat andere opties zijn. Maar moet zeggen de band van de MoonSwatch zit bevalt me goed. Zit lekker en de kleuren passen perfect.

9 likes

Dit is wel heel gaaf hoor, top!

1 like

Je bent lekker aan de weg aan het timmeren! Wat een gave NA. Ook mooi met dire verschillende stalen banden.

1 like

23 likes

Oef, lekker! NA?

1 like

Nee joh, die heb ik al sinds (moest even opzoeken) oktober ‘24.

Maar geen dialy beater inderdaad, dus kan me voorstellen dat die je even ontgaan is.

2 likes

Oeps :blush: Warm hè :face_with_peeking_eye:

1 like