Voor de liefhebbers
https://www.collection-heure.be/en/watch/27482/speedmaster-professional-moonphase-345-0809-speedymoon
Dat is dan meteen een van de mooiste.
Daar zou ik zo een deel van m’n collectie voor opofferen.
Ik vind een kleur in goud nooit echt tof.
Dan is die nieuwe zwarte reversed panda of die gouden panda van @drh aanzienlijk mooier vind ik.
Topper hoor ![]()
Gaaf, maar vind een groene plaat incl groene chrono’s mooier! Er zwerft er daar volgens mij eentje van rond hier ![]()
![]()
![]()
Ik als Speedy-fan durf het bijna niet te zeggen, maar dat is exact dezelfde beweging als John Mayer —> John Mayer 2.0 ![]()
The subdials in 18K Moonshine™ Gold feature a special azurage pattern inspired by the radiating design of golf spikes, adding a unique sporting touch to this celebrated timepiece
Hip ![]()
Ik vind 'm goed gelukt! Jammer van die verwijzing naar de golf spikes. Ik las op Fratello dat het slechts voor een heel korte tijd wordt geproduceerd?
Het lijkt net alsof de bekende concentric circles een glitch hadden. Wel gaaf!
De groene Speedmaster bestaat al een tijdje en de John Mayer is toch ook een volledig groene wijzerplaat (met gouden randjes om de subdials)? Of bedoel je wat anders?
Ja precies, de Daytona ging ook van volledig groen (JM), naar een tijdje later groen met gouden subdials (JM2), net als nu de Speedmaster. Opvallende gelijkenis als je het mij vraagt.
Ik zie het idd, die heb ik volledig gemist. De eerst vind ik mooier. Deze Speedmaster vind ik mooier dan de JM2 (en is ook nog eens goedkoper haha).
Sterke Montblanc vibes plots
Die is geweldig!