Speedmaster only VII (Deel 7)

Bij mij blijft de med blue wel! Vind het nog steeds een topper. Denk eerder aan het toevoegen van een speedy hesalite. Liefst een nieuwe. Zou een mooie set zijn.

1 like

Toch wel erg lekker, ze zullen wel snel met een gewone panda komen, toch?!

16 likes

Ligt er inderdaad aan wat je zoekt. De OP is het horloge waar Rolex mee begon voor mij, vele gehad. Ik realiseerde mij toen dat de essentie van Rolex voor mij een simpel horloge is die goed is gebouwd en klasse en elegantie moet uitstralen. Dat doet een OP als geen ander. De Explorer 1 heeft die charme ook.

1 like

Mark ll racing uit 1969

18 likes

:point_up_2:t2: Dit. Prijzen zijn sowieso veel te hoog op HF.

3 likes

Het lijkt er toch verdacht veel op.

Even ontopic hoor jongens.

23 likes

Het is hier altijd zo gemoedelijk. Ik ben het met @drh eens. Dus

18 likes

Beetje beef kan geen kwaad. Ik vermoed dat @lasteraar op die groene gouden heeft zitten azen. Gaat onder je huid zitten dat soort dingen :laughing:

5 likes

Die is ook wel heel gaaf.

2 likes

Hè, hè, het hoeft allemaal niet zo gezapig te zijn.

21 likes

Ja leuk ding. Beetje te duur.
Ik laat liever een ander de afschrijving pakken.

Noem het lowballen. Noem het zuinig zijn.
If u cant stand the heat…

Maar er gaat een leuke speedy komen.
Niemand kan me tegenhouden :joy:

5 likes

20 is ook gewoon genoeg voor 'n gouwe. #been there

1 like

Wat een ding

21 likes

Maar die is dan ook mooier.

1 like

Ja absoluut

9 likes

Ik snap je. Heb de zwarte 3861 vaak net niet verkocht. Achteraf blij mee. Als geld geen rol speelt zou ik nu voor de reversed gaan (binnen de stalen collectie). Ik vind het prijsverschil met de zwarte variant wel erg groot om dat te rechtvaardigen momenteel. De witte variant ben ik nooit kapot van geweest.

Ik zou nu misschien voor de saffier versie gaan vanwege de doorzichtige caseback. Al vind ik het wel een leuk verhaal dat die van mij een van Hesalite is.

Je hebt verder een prima collectie om nog even te wachten totdat de reversed op de tweedehands markt wat zakt.

Once you go white you never get spite?

3 likes

Doen! Ik lees dat je voor €20k een volgouden kunt kopen. :ok_hand:

3 likes

18 likes

Voor de prijzen die ik hier lees zou ik zo’n gouden klatser lekker als daily dragen. Ik wil mijn ongedragen Datejust en een zitmaaier er ook wel voor inruilen.

Alleen gedragen tijdens het poepruimen. Dat doe ik graag in stijl.

6 likes