Ik zou wachten tot er echt klachten zijn, Omega heeft een flatrate dus alles aan het uurwerk wordt vervangen voor dezelfde prijs.
Check. Dat kost tegenwoordig ook alweer 1000 euro zag ik voor een Chrono.
Super Benoit! Hele mooie aanwinst en met de zomer ga je hier veel plezier aan beleven. Congrats!
Dat is ook zo, geen “professional” tekst, straight lugs en ook de textuur van de wijzerplaat is echt heel strak.
Lijkt mij ook, het is wel de moeite om te proberen.
Een horloge kan ook goed lopen als de olie grotendeels verdwenen is, dan kan het gaan slijten. Wat @yy77 aangeeft, als je het bij Omega laat onderhouden, is het flat rate en maakt het weinig uit. Als je goedkoper uit wilt zijn, dan worden slijtagedelen los aangerekend en dat tikt ook aan. Mocht je een horlogemaker kennen, kan je vragen of hij de “jewels” checkt, het is vaak eenvoudig te zien of het uurwerk droog staat.
Omdat iedereen wacht met het onderhoud ![]()
De platina 321 met die fantastische en unieke maanmeteoriet-subdials, Onyx wijzerplaat en witgouden indexen/wijzers.
Ja dit is echt een mega ding.
Heel fraai!
Staat 'm goed!!
Van de afdeling parafernalia , de Lunar Roving Vehicle ;
Er staan er 3 op de maan mocht je interesse hebben, en daar kan zelfs Jay Leno niet aan tippen ![]()
Beauty ![]()
Potver wat een lekker plaatje ![]()
Jij bent niet toevallig een klant bij Pertijs, of wel?
Hebbe hebbe. ![]()
Nee hoor. Deze nieuw gekocht bij S&C in Den Bosch. Jaren terug.
2 jaar terug iemand daar tegengekomen die de zijne na een service kwam ophalen, dan was dat iemand anders.
Dat was een andere liefhebber dan. ![]()
![]()
Thanks guys ![]()