Doe mij die rechter maar ![]()
De Speedy jeukte al weer een hele tijd. De witte kreeg ik niet uit m’n hoofd. Tot de panda geïntroduceerd werd. Die moest het worden.
Afgelopen weken speedy op sailcloth te leen gehad. Gewoon standaard saffier.
Tja en dan is Speedy nummertje 35 dus niet wit en ook niet panda. ![]()
Wel op leer ipv sailcloth, dat dan weer wel.
lekker hoor!
Prachtig!! Gefeliciteerd met nummer 35 (echt joh !!!). ![]()
![]()
![]()
Ik heb paar keer de zwarte omgehad van een maatje.
Ook de zwarte op leer.
De rose speedmaster gehad. De huidige snoopy gehad.
En dan nu de panda.
Hoe stom het misschien ook klinkt. De panda komt t dichts bij de rosé qua beleving.
Natuurlijk is de rosé een gouden horloge. Maar de overall feel. De ‘bling’ … Wat een speedmaster normaal niet heeft, heeft de panda stiekem wel een beetje.
Als je van Rolex af komt dan voelt dat meer vertrouwd. Rolex werkt de laatste jaren natuurlijk al lang met ceramische bezels. Iets meer show&shine. Waar je met een normale speedy wat meer back2basic gaat is de Panda een mooi altenatief.
Plaatje voor de sfeer
Dit is m’n derde zwarte 3861 saffier.
Zonder de panda te hebben maar wel paar keer gepast te hebben snap ik volledig wat je bedoelt. Dat was ook precies de reden dat ik die wil(de).
Ik heb echter besloten alles weer in de kluis te mieteren en alleen de speedy te gaan dragen. Dan vind ik de standaard zwarte een mooie balans met net wat minder bling dan de panda.
Leer/sailcloth in de zomer en staal in de winter. ![]()
Lekker hoor, ben benieuwd hoe hij in het echt oogt. Hij is me nu grijs nog te duur, wellicht eens proberen in de toekomst als de prijzen wat naar beneden gekomen zijn.
Ik verwacht dat deze nog zakken tot 7-7.5
De witte zit rond 6-6.5 , maar is list dan ook wat goedkoper.
Blijkbaar ook minder korting op de panda dan op de andere stalen speedys.
Wat ik hoor dan hè.
Geen garanties ![]()
Die is wel heel lekker hoor. Twijfel of mijn pols er niet te klein voor is ![]()
Klopt hoor wat je zegt. Maar hetzelfde was aan de hand met de witte toen die net uit kwam. Moest zelfs 1k bijbetalen toen ik mijn 126234 wilde inruilen op een witte speedy. En kijk eens wat er is gebeurd met de grijze prijzen.
Maar denk idd dat deze keramische speedy altijd wel 1k boven de zwarte en witte blijft
Heerlijk horloge inderdaad. Laat je niet afschrikken door de 42mm. Hij valt meer als een 40mm, vooral vanwege zijn lug to lug afmeting van ik meen 47mm. Heb overigens zelf een 17cm pols. Gewoon gaan passen bij de AD of GD. Succes!
Thanks, dan maar eens gaan passen!
Helemaal waar. Ik vind 'm erg goed gelukt!
Prima keuze
![]()
Eindelijk mag ik (weer) mee doen!
Zo’n twee jaar geleden hoopte ik de Moonwatch-honger te kunnen stillen met deze 40mm Speedy, maar het omgekeerde bleek waar.
Het zaadje werd juist geplant: ooit wil ik de echte Moonwatch hebben. Met vandaag dan eindelijk het moment, dankzij een superfijn HF-lid !
De Speedy 3861 Saffier ![]()
Heel. Heel blij mee!