Wow!! Mooie ![]()
gefeliciteerd ![]()
Hoe bevalt ie? In plaats van de sub gekomen?
Ernaast , bevalt erg goed.
Had hier al ergens een heel verhaal gedaan dat ie zo goed is zelfs als je van een Rolex komt.
Als je een nadeel wilt benoemen dan is het dat het geen automaat is ![]()
Hoho en de (beperkte) fijnafstelling in de sluiting.
Eens ![]()
Nice. Hij is prachtig. Mijn punt met Speedmasters is dat ik ze lastig om krijg ![]()
Hoewel ik een relatief smalle pols heb, heb ik brede handen. Doordat de clasp kort is, moet ik mijn handen werkelijk volledig in elkaar frotten om er uberhaubt doorheen te komen ![]()
…en tijdens dit ritueel merk je meteen hoe scherp de randjes dan zijn ![]()
Die zit er wel ! Klein schuifje ![]()
Gebruik t niet want band zit gewoon top.
Dit dus
Met de kast naar beneden krijg je 'm wel makkelijker om.
Klopt dat was voor mij de enige manier. En dan op genoemde wijze. Kast naar boven sowieso onmogelijk.
Op een sub na en sommige OF Daytona’s na hebben vrijwel alle andere modellen dit niet bij Rolex.
Maar alle Speedy’s hebben het wel.
Wil je nu zeggen… Dat Omega hier beter in is ? ![]()
Bij de Speedy is het toch gewoon een micro adjust met 2 posities?
Bij Rolex kun je - naast de micro adjust - de verankering in de clasp nog op 3 verschillende posities zetten. Er zijn dus 6 verschillende posities mogelijk zonder het aantal schakels te veranderen.
Of kan dit bij de Speedy ook? (nooit op gelet
)
Nee, ik bedoel: als je het doet doe het dan goed.
Nu heb ik er net niks aan. Maak dan de sluiting wat groter.
Neen. Het is of 2 standen met pinnetje tr verzetten (oudere model) of met quick micrp adjust 2 standen. Ik bedoel vooral dat ze daar van mij 4 standen (en dus een iets grotere sluiting) voor hadden moeten maken.
Ik ben gewoon een makkelijke vent.
Maak de band op maat. Doe hem om. Draag 'm.
Die afstelling van m’n sub gebruik ik , sporadisch.
Nu draagt het horloge gewoon goed. Gevoelloos. Geen irritante knelpunten hier of daar. Met de band idem.
Elke pols is anders natuurlijk.
De fijnafstelling is voor mij voldoende en werkt perfect met de pushbutton. Afgelopen weken met het wat warmere weer erg veel plezier van gehad.