Ik had m’n Yacht-master om tijdens de vakantie, ook in en bij het zwembad.
Er waren nog twee gasten met een Rolex, de obligate Sub en de bijna obligate DJ. Beide mannen (geen heren) inderdaad ook met plakplaatjes en een uitstraling die meer paste bij dat ze ‘m gestolen dan betaald hadden. Die DJ was een 41 in two-tone want ja, zo opvallend mogelijk hè……
Ik had ooit 4 Rollies tegelijk maar vind de (huidige) ene YM meer dan genoeg.
Dat je in zo een zwembad wil komen. Brrrr, de horror.
Tsja, je moet wat, bij 35 graden……… Het was in een klein plaatsje in de Achterhoek
dus geen foute banlieu……
Vreselijk, daar zit je dan in de Achterhoek bij het zwembad, tussen al die onderklasse.
Ik mag toch hopen dat je dan de titanium YachtMaster om had, tenminste nog een beetje toolish. Of zo’n geweldige YM2, heerlijk!
Op de kermis in Brabant tussen de proleten met tattoo’s en two-tone Rolexen.
Pas maar op met je sub, je wordt zo aangezien voor een kamper.
Gelukkig zijn er hier in het Speedmaster topic alleen gedistingeerde heren, ons soort mensen zal ik maar zeggen.
Ik moet er niet aan denken om geassocieerd te worden met dat stelletje Rolex bezitters, schorem is het!
Mag ik zonder plakplaatjes mijn Rolexen nog wel even houden?
Ik zeg er eerlijk bij dat m’n Speedy veruit de meeste draagtijd krijgt.
Heren, deze topic is de OnlyFans van speedys, echt heerlijk om elke Maandagochtend al die sexyness te mogen zien
Natuurlijk niet! Jullie weten toch dat ik dat niet kan betalen! Gewoon modaal staal die YM (wel met platinum bezel
)!
Over toolish gesproken: ik durfde met geen van mijn vier Speedmaster Schumacher het water in dus dan valt de helft van mijn collectie al af……
In ieder geval iets waterdichts, was uit pure noodzaak begrijp ik. ![]()
Zolang u er niet mee naar de camping, het zwembad of de kermis gaat en zolang de Speedy de overhand blijft houden, kunnen we het door de vingers zien.
Gelukkig trek jij het klasse gemiddelde wat omhoog zeg!
Schrik niet want ik ga hem nu weer wat verlagen. Bij deze:
En mss even kappen met die gênante boomer uitspraken over plakplaatjes
Die tattoo lijkt verdacht veel op de bovenkant van een Rolex kroon ![]()
Ik behoor niet tot de boomer generatie. Leeftijd heeft niets te maken met het wel of niet mooi vinden van tatoeages.
Vooroordelen zijn van alle leeftijden ![]()
Zullen we ons focussen op de Speedmaster?
De liefde daarvoor hebben we hier allemaal! ![]()
Meningen en constateringen ook….
Bijzonder dat je je schijnbaar aan mij ergert maar niet reageert op Lasteraar die dezelfde mening / constatering verkondigt……![]()
Verder verwijs ik naar de reactie van @JoBe hierboven dus ![]()
Heerlijk om af en toe de knuppel in het hondenhok te gooien, we zijn er allemaal wel eens schuldig aan geweest. Een ieder met enig niveau van sociale intelligentie heeft door wanneer iets satire is of niet. Op een forum wordt het humor wanneer men elkaar niet kent en berichten op beide manieren geïnterpreteerd kunnen worden; meent hij dit nou echt of is het een grapje?
Je krijgt dan onvermijdelijk reacties van mensen die het met je eens zijn of van mensen die er tegen zijn. Een leuke manier om kleur te laten bekennen.
Ok Boomer.
Een gevleugelde uitspraak van gen Z of gen alpha voor alles wat ‘ouderen’ van 30+ hen proberen wijs te maken en wat ze ouderwets vinden.
Daar vallen we allemaal onder hier op horlogeforum, daar hoef je dus niet voor van de baby boomer generation te zijn van vlak na de oorlog. Het feit dat u daar niet van op de hoogte bent bewijst het punt: ook u bent een boomer!
Rolex is en blijft een prachtig merk; ja er lopen ook wat kampers mee. Zelfde geld voor tattoo’s, maar tegenwoordig algemeen geaccepteerd en dood normaal. Er zijn zelfs in de huidige tijd meer vrouwen met tattoos dan mannen.
En het gaat er om wie het draagt he. Velen onder ons kunnen prima zonder ordinair te zijn een Rolex hebben. Zelfde geld voor tattoo’s.
En Sjiel probeer zich wijs te maken dat dit ook geldt voor volgouden horloges. Wanneer je zelf niet ordinair bent, kun je ze prima hebben. Ja toch? Wat denken jullie, dat moet toch kunnen? — Wanted: enablers. —
Think outside of the box, het leven wordt dan makkelijker.