Speedmaster only VII

:smiling_face_with_three_hearts::rocket::full_moon:

Edit: Golf Senior doet ook mee vandaag met de Project Alaska🥰:

25 likes

Rond de 16,5cm, vrij beperkt helaas.

Bij mij 16~16,5cm, dus als je mijn posts hier filtert zie je hoe de A11 50SS en de Trilogy bij mij staat.

1 like

16,5 cm is nog best ok hoor voor een Speedmaster van 42 mm. Ik ken genoeg mensen met een Speedmaster Professional met een soort gelijke polsomtrek.
Mocht je het zelf niet fijn vinden dan zou je nog kunnen kiezen voor de Speedmaster 38 met witte plaat.

Of de 38 mm nieuwe Speedmaster Milaan-Cortina 2026.

Dat is altijd het beste om te doen.

1 like

Fijn, dank je wel!

Op mijn 17 cm pols.

21 likes

Staat prima. Zou wel voor de huidige generatie gaan als je twijfelt. Die valt beter op kleinere polsen.

Uit de oude doos op mijn 16,5 cm:

15 likes

Golf senior is goed bezig!

1 like

Ik ben heel benieuwd. Ook naar wat er met die bracelet gaat gebeuren. Bij elke foto ga ik hem mooier vinden.

1 like

Denk dat een Speedy op 16,5 cm prima kan.
Hier op mijn pols van 17 cm.

Door de wat kortere lug to lug draagt ie kleiner dan de diameter van 42 mm doet vermoeden.

Maar ga hem vooral passen zou ik zeggen.

14 likes

Thanks :v: zal nog wel even duren. Ga hem wel voor eind januari wegbrengen. Omega service prijzen gaan omhoog las ik hier ergens :wink:

1 like

Hij heeft een Speedmaster verzameling, erg gaaf! Af en toe mag ik even kijken en vasthouden :sweat_smile:.

1 like

Heb ook 16,5cm, wel de zwarte maar als je mijn posts in dit topic filtert dan krijg je een idee.

Edit, aanvulling
Foto’s terug gevonden van een pas sessie met de witte. Had hem los op de pols.

16 likes

Dat wordt een mooie Speedmaster !

Super mooi !

1 like

Vraagje; klopt het dat je aan de pushers van de chronograaf kan draaien, of is er dan iets mis?
Ik heb de nieuwe Speedmaster, 3861 uit 2025. Alvast mijn dank. :pray:

9 likes

Ligt er aan welk uurwerk het is. Bij de 1861 staan ze geloof ik vast. 321 en 3861 kun je draaien. Kan iemand dit confirmeren?

1 like

@Sivari @Sjiel pushers draaien ook op mijn 1861 Trilogy en 3861.

1 like

@Sjiel @YY77

Dankjulliewel! :pray::clinking_glasses:

1 like

Er zijn ondertussen al wat foto’s voorbij gekomen met Speedy’s op polsen rond de 16,5 cm.

Vergeet niet dat dat diameter zelf maar 40mm is. Die 2mm die het in totaal 42mm maakt, komt door de crown guards aan de rechter kant van de kast.

Ik denk dat de huidige 3861 Speedmaster perfect voor je zou zijn. Deze heeft kortere lugs, is een klein beetje platter en de band heeft female end links waardoor de schakels direct naar beneden vallen, zodat het op een kleinere pols ook goed te dragen is.

7 likes

Als Omega er een Europese price hike tegenaan gooit voor de horloges dan geldt dat ook voor de servicekosten inderdaad. Goed dat je er op let; ik vind 950,- voor een chronootje wel genoeg.

1 like