Speedmaster only VII

1861 met de blauwe Artem Hydroflex.

25 likes

Ultraman op de Flatlink :star_struck:

36 likes

Dit is echt een fantastische combi!
De polished rand van de flatlink past geweldig bij de kast.
Doe die Nato maar weer in het Ultraman doosje. Deze flatlink kan je er gerust voor altijd op laten zitten. :ok_hand:t3:

2 likes

Bedankt, ik was meteen verkocht aan deze combinatie toen ik de Ultraman van @Watchstick_81 mocht passen. Maar de Nixon staat hem ook wel erg goed.

:joy: vind hem ook wel lekker op de Nato. In de zomer misschien weer even afwisselen. Maar voor nu blijft de flatlink erop.

2 likes

En de 1450 staat hem eigenlijk ook wel goed :joy:

Lerenband met oranje/rode accenten vind ik ook erg mooi.
Kan je deze lerenband niet een gaatje bij (laten) prikken? Of is dan het losse banddeel te lang en te veel zichtbaar?

1 like

Oh jee dat staat erg tof zeg :open_mouth:

Kost dat zo een band… :no_mouth:

1 like

Gewoon net als de Professional een strap/banden monster. Je kan er gewoon zoveel kanten mee uit.

De lerenband is ook mooi. Zou misschien nog wel een gaatje bij kunnen prikken inderdaad. Weet niet meer hoe ver het uiteinde kwam toen ik hem ophaalde. Anders gewoon andersom dragen, lange deel op 12 zoals je dat wel ziet bij dress watches. Of custom made misschien.

Ach, voor nu genieten op de flatlink.

1 like

Dat is de adviesprijs maar zou André een berichtje sturen als je echt geinteresseerd bent. Heb de mijne bij hem besteld met een paar reserve springbars 2207 die voor stalen banden geschikt zijn.

4 likes

Dank je!!!

1 like

Oops, I did it again … :face_with_peeking_eye:

Was vandaag in de Swatch store en kon het niet laten om de MISSION TO EARTHPHASE - MOONSHINE GOLD te bekijken.

Kwam er een toerist binnen die er ook naar op zoek was omdat het sneeuwde in Zwitserland en hoorde hem zeggen dat hij Omega Moonwatch had.

Als Speedy fan hem aangesproken en hij liet mij zijn Speedy zien. Hij wist niet welk model hij had maar dat hij hem gekocht had omdat hij het een mooi horloge vind. Liet hem de Ultraman zien die hij wel kon waarderen. Voor de geinteresseerden, hij droeg een 1861.

Uiteindelijk zijn zowel hij als ik met een MoonSwatch naar buiten gelopen :sweat_smile:

14 likes

Goedemorgen allemaal.
Bijna weekend, fijne dag en voorzichtig als je de weg op moet.

25 likes

Echt gaaf zo’n flatlink!

Zal binnenkort wel eens een forstner bestellen en kijken hoe deze staat op mijn normale en incoming speedy. Ook nodig voor de end links om een oem flatlink goed passend te krijgen op een 3861.

1 like

321tje gaat volgende maand naar 18k list. Er staan wereldwijd nog steeds mensen op de wachtlijst die aan het wachten zijn op een belletje. Staat er hier eentje mint voor 2/3. Kan zelfs lasteraar niet voorbij laten gaan dit. :eyes::flushed:

1 like

Ik doe ook even een duit in het zakje met een OEM flatlink op de mijne:

19 likes

Is de kast van de Apollo 11 50th Anniversary volledig mat?

Nee, zelfde als de normale

1 like

Heb de Flatlink 57 niet op mijn 3861 geprobeerd maar de Flatlink 57 past gewoon op een 3861.

Zie deze post op OmegaForums

1 like

Nice, blijft een vet model. :ok_hand:

1 like

De flatlink is een mooi bracesletje. Staat mooi op de Ultraman omdat in de 60s was de flatlink ook de standaard band op de Speedmaster. (En op de 60s Ultraman). Draagt echt heerlijk. Sjiel heeft de bracelet van de Apollo 11 50th los besteld.

Foto gemaakt door Mr. Fratello.

18 likes

Meine gute wat staat die band mooi! :heart_eyes:

1 like