Speedmaster only VII

Op het MET gala gespot in mei 2025. Wordt tijd dat ze hem uitbrengen zou Sjiel zeggen. List ws rond de 50k ofzo dus brace yourself.

1 like

Thanks! Veel plezier. Als ik het goed heb is deze gebaseerd op de specs van de originele rallybanden voor de Speedmaster, nog van vóór de Moonwatch-era. :grin:

1 like

:star_struck::star_struck::star_struck:

1 like

15 likes

Thanks voor het delen! Ik vind hem heel tof.

17 likes

Ben heel benieuwd!!!

2 likes

Same here, dat wordt dinsdag alle watch media in de gaten houden.

1 like

Avondwissel :smiling_face_with_three_hearts:

26 likes

Wat, er is toch maar 1 die je in de gaten hoeft te houden, bro. :wink:

1 like

Je hebt helemaal gelijk, there can be only one. :sunglasses:

1 like

@Hullie Ik probeer in contact met u te komen over de Gene Kranz die u te koop aan bied. Echter ben ik nieuw hier en kan ik daar nog niet op reageren. Ben zeer geïnteresseerd in dit horloge!

Met vriendelijke groet, Didier

Als dit de eerste nieuwe speedy van 2026 wordt dan ben ik wat teleurgesteld. Gelukkig zijn er genoeg verschillende details. De enige meerwaarde in dit concept vind ik de step dial. Dat is dan ook het enigste die ik aan mijn (vanaf dinsdag) iconische ST1 zou toevoegen @rjbroer !

2 likes

Lees ik het goed dat je een ST1 incoming hebt?

Nee die heb ik al. Mijn antwoord komt verkeerd over. Als ze aanstaande dinsdag de reversed panda zoals hierboven uitbrengen dan wordt de ST1 nog meer iconisch. Het verschil zal hem vooral in de details zitten denk ik. De radials/lume/enzv.

2 likes

Die zou wel echt tof zijn!

Er waren toch geruchten dat er een Speedytuesday 3 uit zou komen?

Heel gaaf!

Ahhh ok, check. Bedankt voor het ophelderen, vond het al zo raar lezen.

Eens, als denk ook dat de ST1 meer iconisch gaat worden als wat we op de screenshot gezien hebben uitgebracht gaat worden.

We gaan het overmorgen wel merken … Of niet :sweat_smile:

1 like

22 likes

Die waren er ook. Door een post van RJBroer, maar dat heeft hij gisteren alweer ontkracht. :sweat_smile:

3 likes