Speedmaster only VII

Goed geslaagd hoor! Moonshine gold is ook modder vet

1 like

Ik vind hem top. De ceramische bezel en de lacquered dial brengen hem echt naar voren, het “toolwatch van nasa” is er zo ook wel uit.

Toch genoeg verschillen met de ST1 maar ook wel aan de prijs, stukje hoger dan we dachten hé @drh , echt tussen de witte en de snoopy.

3 likes

Nog een mooie video:

Ik vind hem toch wel heel erg mooi!

5 likes

:raised_hands: ze zijn mooi!

Een tijdje wachten tot hij grijs onder de 30 duikt.

3 likes

Ik zat naar de prijs in Zwiterse Franken te kijken. Maar idd dure Speedy zo net boven de 10K Euro. Ik snap niet helemaal waar het prijsverschil met de Sapphire vandaan komt, naast de gelaagde dial. Vind m duur.

Maar goed aangevoeld. Vaker doen: prijsvoorspellingen :sunglasses:

1 like

En de keramische bezel! Maar ik ben het met je eens

1 like

Die moonshine gold…, ik kwijl m’n hele toetsenbord onder!
Maar 50k uitgeven aan een horloge dat gaat 'm gewoon niet worden, hoe mooi ik 'm ook vind.
Ben bang dat ie ook niet onder de 30k grijs gaat uitkomen, heb dat ook nog een tijdje in de gaten gehouden voor de witgouden met wit/zilver plaat op bracelet, maar denk dat daar gewoon te weinig van op de markt zijn.

Wat een kl*tehobby is 't toch!

1 like

Echt geweldige foto’s gemaakt door Fratello weer!

Ik ben al meteen fan van de glossy dial, shiny hour markers en hands, ceramic bezel, de diepte van de subdials, etc.

17 likes

Zeer gevaarlijk :face_with_peeking_eye: prijstechnisch plaats je een nieuw product vaak ook net wat hoger, maar hier krijg je wel wat extra voor terug. Of het de meerprijs volledig rechtvaardigt dat laat ik in de midden.

On topic: de dial lay out en opstelling doet me denken aan @Watchstick_81 zijn platinum speedy. (Maar is wel hors categorie)

1 like

:joy:

Als de recessie komt en mensen gaan en masse bezuinigen op luxe artikelen zou het wel weer kunnen. Kijk naar het prijsverloop van de andere moonshines

1 like

Een paar shots van Hodinkee:

16 likes

Elke keer als ik verveelt ben van std Speedy’s, en dus mijn exemplaar verkocht heb, flikt Omega het weer om me binnenboord te trekken.
Fantastisch horloge. Eindelijk ook een Speedy pro zonder die achterlijke melkring in het saffier.

2 likes

Wel weer heel strak, mooi ook met die diepere subdials. Echter geen 1000 euro extra mooi tov de witte wat mij betreft.

1 like

Ik kan het niet zo vinden, maar zijn de hour markers, hands en logo misschien van witgoud? Er is dus nog ook een ceramic bezel en zoals je zegt twee lacquered dials op elkaar, naast het model iets meer luxury positioneren, ik snap het prijsverschil dan wel.

1 like

Dat komt onder andere door de keramische lunette met emaille inleg denk ik.

Ik vind ‘m wel gaaf, word er alleen niet echt warm van. Op afstand is het nog steeds de flashy versie van de ST1.

Ja precies gelijk behalve dat de 321PT witgouden indexen heeft en een glossy Onyx plaat. Ik denk dat de luxere uitvoeringen zoals deze volkomen logisch zijn om meer mensen aan boord te krijgen. Je kan ook nog steeds de OG Moonwatch kopen

2 likes

Ik dacht dat ik niet zo van de zwarte glossy dials was, maar ik vind de stalen reverse panda er heerlijk uitzien.

Het is toch hetzelfde boxed saffier?

“It also includes rhodium-plated sub-dial frames.”
Heeft de oude Sapphire dat misschien niet?

Daarnaast heeft de plaat 20 laklagen.
Maar of dat het prijsverschil verklaart…

1 like

Ik vind die zwart gelakte plaat een grote plus, doet toch wel heel mooi aan. Ik ben alleen nog niet overtuigd van de helderwitte witte subdials. :face_with_monocle: Misschien had ik die mooier gevonden als ze net iets van het wit af zouden zijn. Beetje dat eggshell white net als de Tokyo ‘panda’.

11 likes