Ja. Heerlijk ![]()
Dit blijft ook echt een gaaf horloge hoor👌
Vandaag was de 3861 aan de beurt voor een foto sessie.
Ultraman krijgt vandaag wat rust ![]()
Standaard camera app, 2x zoom, macro mode
Mooie foto’s hoor👌
Lekker in het zonnetje.
![]()
Ik moet je toch af en toe kietelen hé met de speedymoon!
Dat lukt hoor ![]()
![]()
Zo Pixel maakt toch een potje scherpe foto’s zeg ![]()
De forstner band:
Zit comfortabel, on the fly micro adjustment en ziet er mooi uit door de combinatie van gepolijste en geborstelde onderdelen.
Toch krijg ik de indruk bij het zien van de foto’s van @watchguy37 dat de originele er beter uitziet maar dit kan ook komen door mijn eigen kromme gedachtenkronkel dat wat ik heb gewoon nep is en daardoor niet goed genoeg.
De 3861 band is voor mij echt een topper, zit comfortabel en ziet er gaaf uit waardoor ik de aanschaf van een OEM flatlink dan als overbodig beschouw voor mijn hesalite/witte Speedmaster.
Ga dan liever voor een originele vouwsluiting in combinatie met een mooie zwarte leren band.
Maar voorlopig blijft de forstner ![]()
En?
Nice ![]()
Zal er verschil tussen beide zijn? Waarschijnlijk wel maar vind de Forstner er gewoon goed uitzien op je foto’s.
Zou gewoon van de Forstner genieten en
doen.
![]()
Eerste indruk?
Meh
Het contrast is echt wel mooi, de keramische bezel, shiny dial en glimmende uurmarkeringen maken hem voor mij te chique. Dus de gewone maar meegenomen (voor de 3e keer weer ingetuind, kijken hoe lang ie nu blijft)
Als ik de foto’s nu zo zie zou ik anders denken hoor maar irl geen twijfel
Bedankt voor je antwoord. Volgende week maar proberen of ik hem in het echt kan zien.
Gefeliciteerd met je NA en geniet ervan.
Driemaal scheepsrecht ![]()
![]()
![]()
Ik heb m kunnen passen bij Kremer in Emmen