Speedmaster only VII

Tja t lijkt wel n verslaving

1 like

Dank je wel Sjiel :wink:

Heerlijk chewable dit horloge zo op deze foto’s :ok_hand:t3:

@JVE staat goed die stealth mat zwarte band.

8 likes

Ik ben zelf niet zo’n fan van de originele band van de Snoopy. Hij is vrij stug en ik heb liever een vouwsluiting dan een gesp.

Als alternatief heb ik een rubberen band met vouwsluiting van Watchgecko. Dit is een lekkere soepele band met een goede vouwsluiting die qua uiterlijk lijkt op die van Omega.

Heeft er hier iemand nog een ander alternatief voor me en is er eventueel ook een origineel alternatief van Omega zelf?

11 likes

Waren hier niet HFers die de Speedmaster al voor de 7e keer hebben (ik probeer even de oorzaak te vinden waarom :grimacing:)

3 likes

Ik kom niet verder als 4x :grimacing::sweat_smile:

1 like

Zat eerst te kijken naar Artem Straps maar gezien de prijs toch naar een alternatief gezocht en uitgekomen bij WatchGecko.

Er is genoeg te vinden op het gebied van Sailcloths.

Voor OEM even op Omega site kijken.

1 like

Waarom koop je er niet een originele stalen Omega band bij?!? Voor ongeveer 800 euro ben je :ok_hand:t3: Of een OEM nato… check de site van Omega. Als je de Snoopy selecteert en je scrolt wat naar beneden worden alle banden opties getoond :sunglasses:

3 likes

Dat zou ook mijn advies zijn, heb ik ook gedaan. Erg mooi

3 likes

Ik heb die van WristBuddys erop.

12 likes

13 likes

Deze heb ik ook voor mijn hesalite in het zwart, maar vind die van Watchgecko dan net wat lekkerder zitten.

Stalen band heb ik zowel van de saffier als hesalite👌 Nato is niet zo mijn ding helaas.

Ga ik eens doen, thanks voor de tip! Ben niet zo bekend met de Omega site :wink:

Deze heeft zo te zien veel weg van die nu ik al heb. Ik ga eens even op de Omega site snuffelen. Toch bedankt! :grin:

2 likes

Heb net gekeken, maar staat verder niets bijzonders tussen wat ik erbij zou kopen. Ik houd het voorlopig maar bij de banden die ik er nu bij heb :sunglasses:

Misschien is 1 van deze 2 iets:

17687435363897905818064960076980

4 likes

Die bovenste ziet er niet verkeerd uit. De onderste wordt een beetje too much Snoopy voor me :sweat_smile:

1 like

jezus dan heb je meteen een kinder horloge :joy: :joy: :joy:

1 like

Dat blauw is net niet een match qua kleur, deze vind ik meer geslaagd;

5 likes

Iemand hier met de speedy op rallystrap van bulang & sons?

1 like

Mijn ex, de 1861

7 likes

Ja! Die inderdaad. Fraai bandje ik moet alleen een beetje wennen aan de open ruimte tussen kast en band. Misschien maar es proberen

nee sorry maar ik vindt het echt kinderachtig uitzien
maar gelukkig hebben we allemaal een eigen smaak,en weet ik ook dat jij wel van aparte bandjes leuk vind

1 like