Ja excuses, het vijlen is alleen nodig bij de Apollo 11 50th endlinks. Of heel dunne springbars gebruiken.
Dan kan je inderdaad beter die Speedmaster Pilot band erop zetten of een Apollo 11 50th flatlink band laten borstelen. Genoeg opties. Nu nog die ST1 he
Sjiel gebruikt voor de A11 flatlink bracelet met lipje op een 1861 de 1.7mm springbars ipv de standard springbars. Volgens mij 0.1mm dunner dan de std.
Die kende ik nog niet, mooi, maar juist het wit dat contrasteert met het zwart en het kleine beetje rood waardeer ik. Wordt toch anders voor mij wat te monochroom
Wat vind je van de kwaliteit van de Wristbuddy banden? Ik heb Everest en Vanguard, maar zie een mooie van Wristbuddy die mij aanspreekt. Is het een beetje vergelijkbaar in kwaliteit?
Even wat anders dan een flatlink.
De Nixon 3861 bracelet.
Heb geen banden met deze verkoper (let op de woordspeling) en ik kan de staat van de bracelet niet goed inschatten. Lijkt echt maar beoordeel vooral zelf.
Prijs lijkt niet slecht.
Omega speedmaster Horloge Band 20 mm
€ 375,00
Prijs vind ik iig verdacht, nog minder dan een OEM rubber met vouwsluiting die hier nog niet zo lang geleden in het blauw stond. 600+ zou het toch makkelijk moeten opbrengen.