Gaaf. Ik ben benieuwd of de Pilot bracelet ook zou passen. Meteen in 1x klaar, als ideetje!
Ja excuses, het vijlen is alleen nodig bij de Apollo 11 50th endlinks. Of heel dunne springbars gebruiken.
Dan kan je inderdaad beter die Speedmaster Pilot band erop zetten of een Apollo 11 50th flatlink band laten borstelen. Genoeg opties. Nu nog die ST1 he ![]()
Ja! Zo ver was ik nog niet. ![]()
Nog niet heel bekend met de pilot bracelet.
Staat zeker op het lijstje…
Sjiel gebruikt voor de A11 flatlink bracelet met lipje op een 1861 de 1.7mm springbars ipv de standard springbars. Volgens mij 0.1mm dunner dan de std.
Is de spleet tussen kast en endlink dan niet vrij groot?
Hij wiebelt niet, hij zit gewoon strak op de silvermoon.
Mooi exemplaar Gerard !
Very Nice !
Die kende ik nog niet, mooi, maar juist het wit dat contrasteert met het zwart en het kleine beetje rood waardeer ik. Wordt toch anders voor mij wat te monochroom ![]()
Wat vind je van de kwaliteit van de Wristbuddy banden? Ik heb Everest en Vanguard, maar zie een mooie van Wristbuddy die mij aanspreekt. Is het een beetje vergelijkbaar in kwaliteit?
Heb t 3 dagen gedragen dus geen idee ![]()
Ik wil het wel eens zien, denk dat het de witte zo net wat meer cachet geeft.
Lol, iedereen aan de Flatlink ![]()
Even wat anders dan een flatlink.
De Nixon 3861 bracelet.
Heb geen banden met deze verkoper (let op de woordspeling) en ik kan de staat van de bracelet niet goed inschatten. Lijkt echt maar beoordeel vooral zelf.
Prijs lijkt niet slecht.
Omega speedmaster Horloge Band 20 mm
€ 375,00
Prijs vind ik iig verdacht, nog minder dan een OEM rubber met vouwsluiting die hier nog niet zo lang geleden in het blauw stond. 600+ zou het toch makkelijk moeten opbrengen.
Snap ik. Ik ergens ook.
Daarom zeg ik ook ‘oordeel vooral zelf’.
De nummers in de clasp etc. lijken wel te kloppen. Voor zover dat wat zegt.
Is het bekend of er voor deze bracelets een fake market is?
Weleens op Marktplaats verkocht? ![]()
Hij had hem wel beter voor €600 erop kunnen zetten, dan hadden Nederlanders kunnen lowballen tot €375. Nu krijgt hij biedingen van €200.
Maar zeker mooie prijs!
Mooi hoor dat domed plexiglas! Geeft toch veel meer karakter dan saffier ![]()
Waar ik onlangs achter kwam, en wat niet in Moonwatch Only staat, is dat hoe ouder het hesalite, hoe minder de dome.
A1 bv. is echt ontzettend plat. Kan er nu echter helaas geen foto van posten ![]()