Speedmaster only VII

Lekker hoor!! Zo’n Snoopy heeft toch iets speciaals :ok_hand:t2: Gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Gaaffff. Eveneens gefeliciteerd :partying_face:

1 like

Ontzettend gaaf! Van harte!

1 like

Lekker doorgepakt, ga je vast veel plezier mee hebben!

2 likes

Wait what? Was je niet op zoek naar een witte?

Dat is snel gegaan, lekker man. Gefeliciteerd met je NA.

1 like

Gefeliciteerd. Heel vet, standard modern Speedmaster. Instant classic!

Edit: Rolo ook gefeliciteerd met de Snoopy! Mooie verse NA.
En de @lasteraar ook gelijk ff doorgeschakeld. Wat een feest vandaag! Heb je een deal kunnen maken met onze makker na vorig weekend? Geniet er van allen. New watch day is heerlijk.

Van de week de Speedies maar eens afstoffen, Sjiel heeft al een maand non stop de vintage PP om.

13 likes

Gefeliciteerd D! Heel leuk en staat je goed.

1 like

Ja deze is ook soort van wit :sweat_smile:

3 likes

@Rolopalooza en @lasteraar wat een geweldige aanwinsten. Genieten dit! :ok_hand:t3:

1 like

Snoopy wel, de silver snoopy daarentegen :sunglasses: van harte!

1 like

Proficiat Lassie, hij staat je goed.
Nu nog een Nixon band erop en je bent klaar :slightly_smiling_face:

1 like

Proficiat met de nieuwe aanwinst! :star_struck:
Ik heb de Snoopy maar 1 keer irl gezien maar was meteen onder de indruk…verheug me nu al op de mooie foto’s die gaan komen :wink:

1 like

Proficiat heren @Watchstick_81, @lasteraar, prachtige Speedmaster’s!

11 likes

Oprecht ben ik wel benieuwd na enkele jaren hier te vertoeven wie achter sommige collecties zit :slightly_smiling_face:

Maar jij weet waar ik op zaterdag naar uitkijk :face_with_peeking_eye:

1 like

18 likes

Hopelijk schrik je niet te hard :joy:

Gefeliciteerd @Watchstick_81 @Rolopalooza en @lasteraar met jullie geweldige aanwinsten! Het zijn niet de minste die jullie aangeschaft hebben! :+1:

Plaatje voor de sfeer van mijn enige Speedy:

30 likes

Zo we zijn weer thuis. Wat een dagje.

Ter info, de bracelet had ik meegenomen omdat ik vooralsnog geen fan ben van de stugge band. Moet misschien nog een beetje ingemasseerd worden maar voorlopig lekker op staal.

Knoopjes of rits kan ik nog niet met zekerheid zeggen. Mijn ogen trekken het niet om goed te zien. Zal vanavond even de loop pakken :grin:

Snel plaatje voor de sfeer!!

Oh, deze ook nog even vastgehad. Wat een tof ding zeg, jammer van de maat :grimacing:

36 likes

Ik heb hier zo’n opgevoerde fohn. Als je daar het bandje even in legt en je buigt hem in de vorm dan issie daarna top. Heb ik al ondervonden.

5 likes

Gefeliciteerd met je aanwinst :grin::+1:t2:

1 like

Jij ook :raised_hands:

1 like