Speedmaster only VII

Gaaf zeg! Gefeliciteerd met de NA!

1 like

Gaaf! Gefeliciteerd, ziet er strak uit. Via de GD of via de Boutique?

1 like

Ik stond achter Rolo in de rij te wachten

4 likes

11 likes

Thnx
Ik vind zon vintage speedy ook erg tof. Sluit niet uit dat dat er ook nog eens komt

3 likes

En het is potjandorie niet de minste :smiling_face_with_three_hearts:

19 likes

Zo op het eerste zicht van je foto wel een “afgewerkte”, ik kijk altijd naar de lijn van de onderrand van de opgeheven poot, die loopt op het zicht al mooi door. Bij sommigen zit daar zelfs geen lijn in :wink:

2 likes

Leuk om te proberen, weet alleen niet of het lang houdt bij jou :sweat_smile:

Ja “we” zijn er blij mee hè :heart_eyes:

:joy:

2 likes

Nou en of :dancer:t3:

1 like

Is weer tijdje geleden dat ik mijn speedy nog is gepost heb :star_struck:

36 likes

Een vd weinige horloges waarvan ik een beetje hartezeer heb dat ik hem weg heb gedaan :face_holding_back_tears:

Blijft prachtig :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Ja ik begrijp je… ik geraak er zelf ook niet op uitgekeken.

Maar jouw nieuwe Snoopy doet me toch ook weer twijfelen of er niet plaats is voor een 2 de speedy in de collectie :sweat_smile:

4 likes

Er is altijd plaats voor meer dan 1 speedy in de collectie. En mocht er geen plaats zijn, dan kan er altijd wat anders uit om plaats te maken.

5 likes

Heerlijk die Snoopy! :smiling_face_with_three_hearts:

Vallen die 44mm kasten echt zoveel groter dan de standaard Speedy? Meestal lees je dat mensen ze goed te doen vinden als ze ze eens gepast hebben. Deze 2 samen met mijn hesalite zouden een droomsetje kunnen zijn, maar ik heb nog nooit een ceramic gepast :thinking:

Uhm nee. Echt te groot imho. 17cm platte pols.

8 likes

In het kader van odd ducks:

Iemand zo eentje wel eens gezien?

Niet van mij maar van @Bergen

16 likes

Jammer :frowning:

1 like

Oef dat is wel fors. Mijn pols is 17cm en ronder, dus dat wordt geen succes. De rechtse 2 grijze subdials tonen ook wat levensloos en mat, maar dat is misschien anders in het echt.

Ohja, dat scheelt weer 10k+ die voor wat anders kan dienen mettertijd :laughing:

2 likes

Ik moet wel zeggen dat het echt een tof stuk is. Paar mm te groot maar heel mooi gedaan.

1 like

Prachtig! :ok_hand:

1 like