Het is hier stil. Stilte voor de storm.
Oef. En ik voelde mijzelf tof met drie stuks.
Veel plezier allemaal vandaag! Daar gaan me toch kiekjes en verhalen komen.
Een paar van mijn hoogtepunten!
Een prachtige CK 2915-3 in echt geweldige staat.
Smiley Moon, Small Moon, Big Moon (de 3 varianten van de 345.0809) bij elkaar! @Benoitf
Moderne Ed White 321 en een originele Ed White in geweldige staat.
De meest crazy soleil dial die ik ooit heb gezien. Metalige gloed die speelt met het licht. Echt geweldig!
2x “misschien wel het beste wat de Speedmaster te bieden heeft” @Neyra (tritium + 1450 bracelet)
Wat een ontzettend leuke GTG was het! En niet normaal wat een Speedy geweld ![]()
Vlak jou collectie niet uit. ![]()
Leuk je te ontmoeten! (en alle andere aanwezige HF’ers
)
Die was goed he!!
Ah man deze zit echt in mn kop. Wat een ding holy crap.
Erg leuk idd! ![]()
Het was weer top geregeld, ontzettend leuk om iedereen te ontmoeten en weer enkele gezichten te kunnen plaatsen. Wat een fijne community! Dank daarvoor @Watchstick_81
Gelukkig hebben anderen goede foto’s gemaakt van prachtig speedies, dus hoef ik die niet meer te plaatsen. Ik post er wel eentje waardoor ik thuis weer verantwoording moet gaan afleggen, want dit gaat weer een hap uit de begroting voor 2026 worden, waarvoor dank @drh ![]()
![]()
Heren vergeet al die Speedy’s. Je doet het uiteindelijk voor deze fantastische mok!!!
![]()
Wat een leuke verrassing @Watchstick_81
Heel erg bedankt weer voor de perfecte organisatie!
Ey die heb ik ook! @JuKo
Was weer een mooie GTG!
Dankjewel @Watchstick_81 dat het feestje dit keer bij jou kleine vakantiehuisje mocht zijn. Het was net groot genoeg voor een ingetogen klein feestje met de Speedy als eregast!
Super bedankt J.
En nu back to reality.
En foto’s kijke!
@Watchstick_81 heel erg bedankt voor het organiseren van de GTG en dat ik erbij kon zijn. ![]()
Wat een geweld en pracht aan collecties was er
![]()
Vooral heel erg leuk om een hoop gezichten bij de nicknames en avatars te kunnen koppelen.
Leuke gesprekken gehad en aangenaam om kennis te mogen maken.
Bij deze wat foto’s die ik heb gemaakt. En nu even bijkomen van al dat geweld.
En sorry voor de fotospam ![]()
De OG met de mod in de hand ernaast.
Een van de Speedymoons
De nieuwe Winter Olympics edition
Heel gaaf om te zien! Mooi, mooier, mooist!
Was er nog een vanaf-aantal speedy’s of mocht je ook met een exemplaar deelnemen?