25+
Was echt heel erg gaaf, echt blown away om daar tussen te lopen. Te mogen passen en bewonderen maar vooral om met de aanwezigen te kunnen spreken.
Heb er maar een … op dit moment
Maar wel een paar op de wishlist. Eerstvolgende wordt of een Rising Sun of een Ultraman.
Nog steeds een lastige keuze …
Zeg dat wel … Met beide benen even terug op de grond na al dat moois.
Hierbij ook even mijn fotoverslag.
Het begon met een mysterieus paadje
… dat leidde naar een bescheiden optrekje.
En al snel kwam ik een bekende tegen.
Omega was er ook met de nieuwste modellen.
Heel mooi geregeld, Jordy. Voor velen was dit een leuk primeurtje om het nieuwste van het nieuwste te mogen bepotelen. Die 36mm heeft mij in ieder geval aangenaam verrast.
![]()
![]()
![]()
Wat een dag was dit zeg! Ik zit nog te malen en plaatjes terug te halen (dat rijmt
) Leuk om er bij te zijn en tof om zoveel nieuwe mensen te ontmoeten en bekenden te zien.
Stilhouden was een uitdaging! Goede biceptraining ![]()
jezus is die koffer de collectie van 1 man???
wel gaaf om te zien zitten hele mooie horloges tussen
@Watchstick_81 begint wel echt een GTG Legend te worden zeg! Iedere keer weer gaver en spectaculairder!
Ik heb wederom de “fout” gemaakt om meer te ouwehoeren dan horloges kijken en foto’s maken. Mijn fotoreportage is daarom zeer bescheiden, en totaal geen weergave van de hoeveelheid en het niveau van het aanwezige geweld.
De Silver Snoopy van @Rolopalooza was gaaf omdat ie op staal was:
De Seamaster mid-size even gepast om te kijken hoe die paste:
De plaat van deze moonphase van @flowert was spectaculair
Dit was dé verrassing van de dag, een Speedy die er in het echt véél gaver uitziet dan op een foto @GerardNijenbrinks
Ik heb ook de “1450-Speedy” van drh en die van mij even naast elkaar gehouden:
En wat te denken van zijn SpeedyMoon:
Dank voor de goede zorgen Watchstick_81 en hopelijk tot snel!
Dankjewel voor de foto’s en verhalen allemaal. Het ziet er nog beter uit dan verwacht.
U zei 36mm? Welk model bedoel je precies?
Zoveel Speedmasters en we gingen helemaal los op deze Peter Blake ![]()
Maar wat is die gaaf zeg! De 37mm staat je ontzettend goed!
@juko bedoelt de 38mm Reduced, zal wel door die 2de kroket komen dat hij ze niet allemaal meer op 'n rijtje heeft. ![]()
Wat was dit een gave dag. Mooi om te zien hoe toegankelijk iedereen is. De sfeer was fantastisch.
@Watchstick_81 Dank je wel!
Ook ik heb veel te weinig foto’s gemaakt en te veel gekletst. Jordy had me nog zo gewaarschuwd. ![]()
Hier zijn er een paar: gemaakt met een halve aardappel.
Topset @Sjiel :
Rode accenten vind ik echt gaaf.
Mark 4 van @Spooler was ook verrassend mooi. Leuk verhaal Hein over de verschillende kasten!
Roségoud met zwart, een heerlijke combinatie.
Omega Milano Cortina 2026 vond ik minder geslaagd. Subdials onderscheiden zich nauwelijks. Subdials staan ver uit elkaar. Blauwe zweem komt er niet helemaal lekker uit.
En verder nog een paar hele leuke andere merken.
O.a. deze van @myfriendscallmeKC dacht ik.
Nivada Grenchen F77 verraste me.
Deze is echt gaaf! @Petteflet
Ik ben nog volop in de honey”moon(phase)” met mijn recentste aankoop. Bedankt voor alles @Watchstick_81 ! Hij blijft dus op het forum. Het was vooral eens leuk om een gezicht te plakken op de forumleden!
De 4u durende rit achteraf was geen pretje dus ik heb nog niet alle foto’s kunnen doornemen, dat gebeurt later deze week. De macro’s van de speedymoon met @drh die had ik wel al van mijn camera gehaald:
Dit begint toch echt wel uit de hand te lopen. Nog geen jaar geleden was Sjiel zo goed als de enige met een Speedmaster Moonphase. Nu vliegen de SpeedyMoons je werkelijk om de oren! Iedereen hartelijk dank voor de gezelligheid en de mooie foto’s. Sjiel heeft zich vandaag prima vermaakt.